اوساسونا 0 - 3 اتلتیکو مادرید؛ برد ارزشمند خارج از خانه برای تیم سیمئونه

اوساسونا 0 - 3 اتلتیکو مادرید؛ برد ارزشمند خارج از خانه برای تیم سیمئونه

وبسایت رسمی برنامه نود - از هفته سیزدهم لالیگا، اتلتیکو مادرید در زمین اوساسونا بردی دیگر کسب کرد.

به گزارش وبسایت نود، اتلتیتکو مادرید با کسب برتری در زمین اوساسونا بار دیگر به جمع 4 تیم برتر لالیگا برگشت. اتلتیکو مادرید پس از باخت هفته قبل مقابل رئال مادرید از کورس قهرمانی خارج شد.

در نیمه اول بازیکنان اتلتیکو مادرید بازی بهتری از خود به نمایش گذاشتند و موفق شدند 2-0 نیمه را به پایان برسانند. اتلتیکو برتری اش در این نیمه را تا حد زیادی مدیون اوبلاک بود که توانست در دقیقه 14 ضربه پنالتی روبرتو تورس را مهار کند. نیمه دوم با برتری بازیکنان تیم سیمئونه ادامه یافت و آن ها ضمن زدن یک گل دیگر توانستند برتری خود را حفظ کنند و  بارها روی دروازه تیم میزبان خطرناک ظاهر شوند اما مهاجم های این تیم در زدن ضربات نهایی بد دقت عمل کردند تا اینکه در لحظات پایانی بازی کاراسکو گل پایانی بازی را به ثمر رساند.با این نتیجه اتلتیکو مادرید در پایان هفته سیزدهم 24 امتیازی شد و به رده چهارم جدول بازگشت. اوساسونا با این باخت 7 امتیازی باقی ماند و در رده نوزدهم جدول قرار گرفت.

شرح گل ها

دقیقه 36 (دیگو گودین): ارسال ضربه کرنر کوکه به داخل محوطه جریمه با ضربه سر گودین از داخل محوطه شش قدم تبدیل به گل اول بازی شد.

دقیقه 37 (کوین گامیرو): پاس بلند آنخل کوریا، مهاجم فرانسوی اتلتیکو را در موقعیت تک به تک قرار دارد و گامیرو برای بار دوم دروازه نائوزت را باز کرد.

دقیقه 90 (کاراسکو): ضربه بازیکن بلژیکی اتلتیکو مادرید از درون محوطه گل سوم این تیم را رقم زد.

ترکیب دو تیم و آمار بازی

7899