جنوا 3 - 1 یوونتوس؛ پسر سیمئونه، بانوی پیر را نقره داغ کرد

جنوا 3 - 1 یوونتوس؛ پسر سیمئونه، بانوی پیر را نقره داغ کرد

وبسایت رسمی برنامه نود - از هفته چهاردهم رقابت های سری آ دو تیم یوونتوس و جنوا به مصاف هم رفتند که در نهایت شاگردان آلگری متحمل شکست سختی شدند.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، صدرنشین رقابت های سری آ میهمان جنوای دوازدهم جدولی بود که در پایان با تحمل سومین شکست فصل خود، با 33 امتیاز و تنها 4 امتیاز اختلاف نسبت به میلان، به صدرنشینی خود ادامه داد.

دقیقه '3 (1-0)(جیووانی سیمئونه): در اولین موقعیت خطرناک بازی که جنوا ترتیب داد، ابتدا ضربه ریگونی توسط بوفون برگشت داده شد، اوکامپوس از راه رسید و ضربه دوم را زد که ساندرو از روی خط آن را برگشت داد تا توپ مقابل پای سیمئونه قرار بگیرد؛ ضربه نخست این بازیکن را بوفون برگشت داد اما ضربه نهایی سیمئونه بالاخره وارد دروازه یووه شد.

دقیقه '13 (2-0)(جیووانی سیمئونه): گل دوم با فاصله کمی از راه رسید؛ حرکت لازوویچ از سمت راست و ارسال او به روی دروازه با ضربه سر شیرجه ای سیمئونه به گوشه مخالف دروازه بوفون رفت.

دقیقه '29 (3-0)(OG): روی کرنر ارسالی از سمت راست، ضربه سر ریگونی به تیر افقی دروازه برخورد کرد و در حالیکه روی خط دروازه فرود می آمد، ساندرو در تلاش برای برگشت دادن توپ ناکام ماند و به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا شکست سنگینی در انتظار بیانکونری باشد.

دقیقه '82 (3-1)(میرالم پیانیچ): متخصص ضربات ایستگاهی اختلاف را کمتر کرد؛ ضربه ای که از پشت محوطه جریمه به زیبایی به گوشه بالای دروازه پرین راه یافت دردی از یوونتوس دوا نکرد.

ترکیب دو تیم و آمار بازی:

ویدئوی خلاصه بازی را از اینــجا ببینید.

1771