کیوسک/ کی‌روش به عابدینی چه گفت؟

کیوسک/ کی‌روش به عابدینی چه گفت؟

وبسایت رسمی برنامه نود - صحبتهای برانکو درباره موقعیت از دست دادنهای مهدی طارمی سوژه مشترک روزنامه های ورزشی امروز(یکشنبه 7 آذر) است.

"گل" تیتر یک خود را به مصاحبه با بختیار رحمانی اختصاص داده است. هافبک آبی ها عنوان کرده می خواهد یکی از مسافران جام جهانی باشد، ضمن اینکه گفته در استقلالی شدن سروش رفیعی نقشی ایفا نخواهد کرد. امیر عابدینی هم درباره جلسه چند هفته پیشش با کارلوس کی روش توضیح داده است و عنوان کرده کی روش به او گفته: "تو می خواهی برانکو را به تیم ملی بیاوری".

خبرورزشی نقل قولی از برانکو ایوانکوویچ دارد که سرمربی پرسپولیس تاکید می کند که هرگز نگفته مهدی طارمی را نیمکت نشین می کند. فرشاد پیوس هم در خبرورزشی تذکراتی به طارمی زده است. فردا هشتم آذر سالگرد بازی حماسی ایران-استرالیا است و خبرورزشی مصاحبه هایی هم درباره آن بازی دارد.

روزنامه 90 به نقل از یک روزنامه روسی خبر داده که مبلغ انتقال سردار آزمون 160 میلیارد تومان است. خروج طارمی از ترکیب پرسپولیس و ورود رضاییان به ترکیب قرمزها دیگر گزارش روزنامه 90 است.

ایران ورزشی صحبتهای دیروز برانکو ایوانکوویچ درباره فرصت سوزیهای پرسپولیس را تیتر یک خود کرده است. این روزنامه به قهرمانی جونبوک کره جنوبی در آسیا هم اشاره کرده است.

پیروزی در این روزهایی که مهدی طارمی مورد انتقادهای شدیدی قرار گرفته به حمایت از این بازیکن پرداخته است. سیدجلال حسینی هم عنوان کرده در دقیقه اخر بازی او توپ را از خط بیرون نکشید و توپ به تیر دروازه برخورد کرد.

هدف گزارش داده برانکو حسابی طارمی را برای گل نزدنهایش مواخذه کرده است. این روزنامه گزارشی هم درباره مشکلات دفاعی استقلال دارد.

ابرارورزشی هم به انتقادهای برانکو و خوردبین از طارمی توجه داشته است. سرمربی روستوف هم توصیه کرده آزمون برای رفتن به یک تیم بزرگ اروپایی عجله نکند.

شوت هم به سراغ صحبتهای برانکو درباره گل خراب کردنهای طارمی رفته است. این روزنامه خبر نهایی شدن گزینه های سرمربی گری تیم ملی والیبال را هم روی جلد آورده است.

57189