پیش بازی جنوا – یوونتوس؛ بانوی پیر در پی افزایش اختلاف خود با رقبا

پیش بازی جنوا – یوونتوس؛ بانوی پیر در پی افزایش اختلاف خود با رقبا

وبسایت رسمی برنامه نود - صدر نشین سری آ در حالی به مصاف تیم دوازدهم جدول سری آ خواهد رفت که با 7 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم این رقابت‌ها دامنه امنیت مناسبی دارد.

به گزارش وبسایت نود، شاگردان آلگری پس از پیروزی روحیه بخش 3-1 مقابل سویا در لیگ قهرمانان اروپا با روحیه‌ای مضاعف به مصاف جنوا خواهند رفت، بانوی پیر صعودش به مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را قطعی کرده است و در حال حاضر نهایت تمرکز خود را روی مسابقات سری آ معطوف کرده است. در سوی مقابل جنوا پس از شکست 3-1 مقابل لاتزیو در شرایطی نه چندان مناسب به مصاف یووه خواهد رفت. پیاکا و بارزالی مصدومین یوونتوس برای این دیدار هستند که به طور حتم نمی‌توانند در این دیدار بانوی پیر را همراهی کنند و حضور بن‌عطیه و دیبالا نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، اما به نظر می‌رسد هیگواین و مارکیسیو برای حضور در این دیدار مشکلی نخواهند داشت. از سوی مقابل جنوا نیز نمی‌تواند پاولتی، ولوسو و اوربان را در اختیار داشته باشد. آخرین دیدار این دو تیم با حساب 1-0 به سود یووه به پایان رسیده است و در 6 دیدار آخر این دو تیم، یوونتوس 5 بار به پیروزی رسیده است یکبار مقابل جنوا شکست را پذیرفته است.

ترکیب احتمالی دو تیم:

نکات آماری مرتبط با این دیدار:

جنوا تنها دو دیدار از 25 دیدار آخر خود مقابل یوونتوس را با برد پشت سر گذاشته است.

یوونتوس در تمامی دیدارهای خارج از خانه خود در این فصل از سری آ در نیمه دوم به گل رسیده است.

جیووانی سیمئونه، فرزند دیگو سیمئونه در 6 دیدار آخر خود برای جنوا موفق به گلزنی نشده است در حالیکه دیگو سیمئونه در دوران فوتبال خود موفق شد 3 بار دروازه یوونتوس را باز کند.

یوونتوس 34 دیدار از 38 دیدار آخر خود در سری آ را با پیروزی پشت سر گذاشته است و در 5 دیدار از 6 دیدار آخر خود مقابل جنوا دروازه‌اش را بسته نگاه داشته است.

جنوا در 6 دیدار خانگی آخر خود شکست نخورده است.

پیش بینی وبسایت WhoScored:

1899