پیش بازی آرسنال - بورنموث؛ توپچی ها به دنبال عقب نماندن از کورس قهرمانی

پیش بازی آرسنال - بورنموث؛ توپچی ها به دنبال عقب نماندن از کورس قهرمانی

وبسایت رسمی برنامه نود - آرسنال در هفته سیزدهم لیگ برتر، میزبان بورنموث است.

به گزارش وبسایت نود، پیروزی چلسی، لیورپول و سیتی در روز شنبه در آغاز هفته سیزدهم لیگ برتر، سه امتیاز بازی مقابل بورنموث را برای تیم ونگر، حیاتی تر از قبل کرده است. آرسنال که معمولاً در ماه نوامبر با افت مواجه می شود، هفته قبل دو تساوی را کسب کرد. آن ها در لیگ برتر با چاشنی شانس، در لحظات پایانی یک امتیاز از الدترافورد به دست آوردند، اما تساوی تلخ خانگی مقابل پاریسن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا باعث شد تیم ونگر، صدر جدول گروه خود را از دست بدهد. پیش تر هم تیم ونگر در دربی شمال لندن مقابل تاتنهام به تساوی رسیده بود. به این ترتیب توپچی ها سه بازی است که پیروز نشده اند، اما رکورد شکست ناپذیری تیم ونگر همچنان ادامه دارد و توپچی ها 18 بازی است که نباخته اند.

حالا آرسنال که میان هفته باید در جام اتحادیه هم به میدان برود، یکشنبه بازی مهمی را در خانه مقابل بورنموث پیش رو دارد. در صورت عدم کسب برد، اختلاف با صدر جدول افزایش پیدا می کند. اما بورنموث تیم دهم جدول، همانطور که جایگاهش نشان می دهد، شرایط متعادلی داشته است، تیم ادی هو، در شش بازی قبلیش، دو برد، دو تساوی و دو شکست را تجربه کرده است. که دو شکست در سه بازی اخیر این تیم رقم خورده است.

جک ویلشر بازیکن آرسنال که این فصل به طور قرضی در بورنموث توپ می زند، در فصل جاری 11 بار برای تیم ادی هو به میدان رفته است ولی نمی تواند در این بازی مقابل آرسنال قرار گیرد. حضور آرتور بوروک در این مسابقه در هاله ای از ابهام قرار دارد و ممکن است دوباره فدریچی درون دروازه بورنموث قرار گیرد. جردن ایب نیز به احتمال فراوان آماده این مسابقه خواهد شد.

آرسنال مصدوم جدیدی برای این مسابقه ندارد، اما همچنان مرتساکر، ولبک، آکپوم، کازورلا، بیرین و پرز را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. 

ترکیب احتمالی دو تیم

آمار و اطلاعات مسابقه؛

آرسنال هر سه دیدار اخیر دو تیم را در تمامی رقابت ها، با پیروزی پشت سر گذاشته است، هفت گل زده و بدون گل خورده.

هر دو بازی دو تیم در لیگ برتر در فصل گذشته با پیروزی 2-0 آرسنال پایان یافت.

اوزیل روی سه گل از چهار گل آرسنال در لیگ برتر مقابل بورنموث تاثیر گذار بوده است: دو گل و یک پاس گل.

در میان مربیان فعلی لیگ برتر، آرسن ونگر با 20 سال و 58 روز و ادی هو با 4 سال و 47 روز، بیشترین قدمت را روی نیمکت تیم های کنونی خود دارند.

وقتی آرسن ونگر در روز یکم اکتبر 1996، هدایت آرسنال را به عهده گرفت، ادی هو یک جوان 19 ساله بود که فقط 5 بازی در لیگ برای بورنموث انجام داده بود.

ژیرو در هشت بازی اخیرش در لیگ برتر، هشت شوت درون چارچوب داشته که هفت تای آن ها گل شده است.

آرسنال در این فصل، در خانه دو برابر، بازی های خارج از خانه گل خورده است.

بورنموث در این فصل، سیزده بار تیر دروازه حریفان را به لرزه در آورده است. (بیش از هر تیم دیگری در این فصل از لیگ برتر)

ژیرو در لیگ برتر مقابل 25 تیم مختلف بازی کرده است که به 20 تیم از این جمع گل زده است. بورنموث یکی از آن 5 تیمی است که او هنوز نتوانسته در مقابل آن ها گلزنی کند. 2 بازی و صفر گل.

تعویضی های آرسنال در این فصل، 5 گل و 5 پاس گل را در بازی ها به ثبت رسانده اند. (بهترین آمار در میان تمام تیم ها)

2021