انریکه: نمی شود غیبت بهترین بازیکن جهان را حس نکرد

انریکه: نمی شود غیبت بهترین بازیکن جهان را حس نکرد

وبسایت رسمی برنامه نود - لوئیز انریکه، سرمربی بارسلونا، در کنفرانس خبری پیش از بازی حساس تیمش مقابل سوسیداد پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش وبسایت رسمی برنامه نود، با پیروزی رئال مقابل خیخون، اختلاف دو تیم در صدر جدول به 7 امتیاز رسیده است و بارسلونا فردا باید برای زیادتر نشدن فاصله اش با رئال مادرید، برای پیروزی بجنگد. لوئیز انریکه در خصوصاین دیدار اظهار داشت:

فردا برابر تیم و سرمربی بزرگی به میدان می رویم. سوسیداد تیم آماده ای است. آن ها 4 برد پیاپی داشته اند و هم در دفاع و هم در حمله عالی کار می کنند. از بازگشت اینیستا و اومتیتی خوشحالم. اگر روند بهبودی این دو بازیکن به خوبی طی شود می توانیم به آینده خوشبین باشیم. خوشبختانه جرارد پیکه هم مشکلی برای بازی ندارد. ویدال نیز به دلایل شخصی از من اجازه گرفت و من هم او را به مرخصی فرستادم. این بازی برای ما از ال کلاسیکو مهم مستثنی نیست. هر دو بازی سه امتیاز دارند و در یک درجه اهمیت هستند. مهم نیست اول ما به گل برسیم یا حریف. در بازی با سویا ما گل اول را نزدیم ولی پیروز شدیم. فردا هم مهم پیروزی است.

وی در خصوص طلسم 7 ساله آنوئتا نیز گفت:

چیزی که در گذشته اتفاق افتاده اهمیتی برای ما ندارد. مهم بازی فرداست. فردا باید پیروز میدان باشیم. در این فصل اکثر کارت زردهای ما به خاطر اعتراض بوده است. فردا نباید تحت تاثیر جو ورزشگاه قرار بگیریم. اوزه بیو مربی بزرگی است و سبک و روش خاص خودش را دارد. شاید او روزی سرمربی بارسا شود.

او در خصوص متکی بودن بارسا به لیونل مسی نیز گفت:

مگر می شود غیبت بهترین بازیکن جهان را در بازی حس نکرد؟ این امری طبیعی است. در خصوص سوال در مورد تمدید قرارداد او نیز حرف جدیدی ندارم. از اینکه مورینیو و پپ گفته اند که او باید در بارسا بماند نیز بی اطلاعم اما قطعا دوست دارم در همین جا به فوتبالش ادامه دهد.

1313