اینتراخت فرانکفورت 2- 1 دورتموند؛ صعود به رده سوم با شکست دورتموند

اینتراخت فرانکفورت 2- 1 دورتموند؛ صعود به رده سوم با شکست دورتموند

وبسایت رسمی برنامه نود - اینتراخت فرانکفورت موفق شد در خانه، دورتموند را شکست دهد.

به گزارش وب‌سایت رسمی برنامه نود، در ادامه بازی‌های این هفته بوندس‌لیگا، فرانکفورت میزبان دورتموند بود که درنهایت موفق شد با حساب 2-1، حریفش را شکست دهد.

فرانکفورت: هرادکی، چاندلر، آبراهام، وایخو، اوچیپکا، هکتور، هاسبه، گاکانوویچ، هوژتی، مایر، فابین

دورتموند: وایدنفلر، پیشچک، سوکراتیس، گینتر، اشملتسر ، وایگل، کاسترو ، شورله، گوتسه، اوبامیانگ، راموسنیمکت : بونمان - دمبله - رویس، دورم - پولیسیچ - روده - بارترا

دقایق حساس بازی:

دقیقه 15: پاس بلند سوکراتیس پشت مدافعان فرانکفورت به شورله رسید اما این بازیکن در شرایطی که فرصت خوبی برای گلزنی داشت، نتوانست ضربه خوبی به توپ بزند تا این توپ به راحتی در اختیار دروازه‌بان قرار بگیرد.

دقیقه19: همکاری شورله و اوبامیانگ باعث شد مهاجم آلمانی بازهم در موقعیت گلزنی قرار بگیرد. این‌بار ضربه وی با فاصله به بیرون رفت.

دقیقه 31: سانتر شورله از سمت چپ به راموس رسید اما ضربه این بازیکن با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 46: 20 ثانیه پس از شروع نیم دوم، هوژتی که فضای خالی مناسبی پشت محوطه پیدا کرده بود، با ضربه ای دقیق حساب کار را 1-0 به سود میزبان کرد.

دقیقه 54: روی ارسال یک ضربه ایستگاهی به محوطه جریمه دورتموند، راموس ابتدا توپ را دفع کرد. پس از آن، ضربه برگشتی گاکانوویچ از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 58: سانتر اشملتسر با ضربه سر شیرجه‌ای راموس همراه شد اما این توپ با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه64: پاس در عمق رویس به اوبامیانگ رسید اما ضربه این بازیکن را درنهایت دروازه‌بان در اختیار گرفت.

دقیقه77: سانتر چندلر از جناح راست به سفروویچ رسید اما این بازیکن در شرایطی که کسی نزدیک وی نبود، ضربه سرش را به بیرون زد.

دقیقه78: سانتر دمبله به درون محوطه جریمه را اوبامیانگ بالاتر از همه به گل تبدیل کرد تا حساب کار 1-1 شود.

دقیقه79: توپ پشت محوطه جریمه به سفروویچ رسید تا این بازیکن که دقایقی پیش فرصتی طلایی را از دست داده بود، خیلی سریع حساب کار را 2-1 به سود فرانکفورت کند.

دقیقه 83: کرنر زیبای رویس از جناح راست می‌توانست به راحتی توسط بازیکنان دورتموند وارد دروازه شد اما هیچ یک از آن‌ها نتوانستند به توپ ضربه بزنند.

دقیقه 93: پاس سوکراتیس به دمبله رسید و این بازیکن هم پس از حرکت درعرض، شوت زیبایی روانه دروازه کرد اما درنهایت شوت وی با برخورد به تیرک دروازه به بیرون رفت.

درنهایت این بازی با حساب 2-1 به سود فرانکفورت به پایان رسید.

برای مشاهده خلاصه بازی، اینجا کلیک کنید.

1405