قرعه کشی جام کنفدراسیون ها 2017 انجام شد

قرعه کشی جام کنفدراسیون ها 2017 انجام شد

وبسایت رسمی برنامه نود - قرعه کشی جام کنفدراسیون ها شنبه ششم آذر انجام شد.

به گزارش وبسایت نود، مسابقات جام کنفدراسیون ها در سال 2017 در روسیه برگزار می شود. این مسابقات بین روزهای 17 ژوئن تا دوم جولای 2017 در چهار شهر روسیه و با حضور هشت تیم انجام می شود.

در این تورنمنت، هشت تیم حضور دارند: روسیه میزبان جام جهانی 2018، برای اولین بار حضور در این جام را تجربه می کند. آلمان به عنوان قهرمان جام جهانی 2014، برای سومین بار در این جام حاضر است. استرالیا قهرمان جام ملت های آسیا در سال 2015، نماینده قاره آسیا است. شیلی قهرمان کوپا آمریکا 2015، برای اولین بار به این جام راه یافته است. مکزیک قهرمان کونکاکاف 2015، هفتمین حضور خود را تجربه می کند. نیوزلند به عنوان قهرمان اقیانوسیه، در جام کنفدراسیون ها حاضر خواهد بود. پرتغال هم به عنوان قهرمان یورو 2016، نماینده قاره اروپا است. قهرمان جام ملت های آفریقا در سال 2017 نیز آخرین تیم حاضر در این تورنمنت را مشخص می کند.

 چهار شهر قازان، مسکو، سنت پترزبرگ و سوچی میزبان جام کنفدراسیون ها هستند. هر دو مسابقه افتتاحیه و فینال در ورزشگاه کرستوفسکی سنت پترزبرگ برگزار می شود.

روسیه به عنوان اولین تیم در جایگاه A1 قرار گرفت. آلمان به عنوان دومین تیم در قرعه کشی، در جایگاه B4 قرار گرفت. تیم سومی که نامش خوانده شد، پرتغال بود که در جایگاه A3 قرار گرفت. سپس نوبت به شیلی رسید که در جایگاه B2 قرار گرفت. در ادامه مکزیک در جایگاه A4 و استرالیا در جایگاه B3 ایستادند. نیوزلند در جایگاه A2 ایستاد و نماینده قاره آفریقا هم در جایگاه B1 قرار گرفت.

گروه اول 

روسیه، پرتغال، مکزیک، نیوزلند

گروه دوم

آلمان، شیلی، استرالیا، نماینده قاره آفریقا

به این ترتیب بازی افتتاحیه روز هفدهم ژوئن، بین روسیه و نیوزلند در ورزشگاه کرستوفسکی برگزار می شود. در گروه دوم نیز آلمان در اولین بازی خود به مصاف استرالیا می رود.

برنامه بازی های گروه اول و دوم به شرح زیر است:

گروه اول

 گروه دوم مسابقات

2021