رئیس بایرن: لایپزیک مرا شگفت زده کرده است

رئیس بایرن: لایپزیک مرا شگفت زده کرده است

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته انتخابات ریاست باشگاه بایرن برگزار شد و اولی هوینس 64 ساله بار دیگر ریاست این باشگاه آلمانی را برعهده گرفت. او بیشترین رای را به خود اختصاص داد.

هوینس به خاطر فرار مالیاتی به پنج سال زندان محکوم شد و چاره‌ای جز استعفا از ریاست باشگاه بایرن مونیخ نداشت. او سه سال از دوران حبس خود را پشت سرگذاشت.

هوینس که از انتخاب دوباره به عنوان رئیس باشگاه بایرن بسیار خوشحال است به خبرنگاران گفت:« بسیار خوشحال هستم. با یک چالش بزرگ مواجه شده‌ام و برای موفقیت بایرن مونیخ نهایت تلاش خود را به کار خواهم گرفت. بایرن خانه من است.»

هوینس به صدرنشینی لایپزیک نیز اشاره کرد و گفت«: لایپزیگ صدرنشین جدید رقابت های بوندسلیگا است و مرا شگفت زده کرده. این تیم رقیب جدید ما در رقابت های بوندسلیگا است. بعد از دورتموند، لایپزیگ تیمی است که باید با آن برای کسب عنوان قهرمانی رقابت کنیم. در چند سال اخیر تیمی برابر ما نبود که بتواند رقابت کند و ما را به خشم آورد اما الان دو تیم هستند و انگیزه لازم را داریم. این همه آنچه است که می توانم بگویم.»

لایپزیگ با پیروزی که در آغاز هفته دوازدهم رقابت های بوندسلیگا به دست آورد با 30 امتیاز به صدرنشینی خود در جدول رده بندی ادامه داد و اختلافش را با بایرن مونیخ به 6 امتیاز افزایش داد البته بایرن مونیخ در صورت پیروزی برابر بایرلورکوزن اختلاف خود را با صدر به 3 امتیاز کاهش خواهد داد. لایپزیک اولین تیم تازه صعود کرده به بوندسلیگا پس از سال 1965 است که توانسته در 7 بازی متوالی خود پیروز شود.