برنلی 1 - 2 منچستر سیتی؛ پیروزی شیرین با طعم گل های آگوئرو

برنلی 1 - 2 منچستر سیتی؛ پیروزی شیرین با طعم گل های آگوئرو

وبسایت رسمی برنامه نود - منچستر سیتی در روزی که گواردیولا به تعدادی از ستارگانش استراحت داده بود موفق شد با دو گل آگوئرو در خانه برنلی به پیروزی برسد و به صدر بازگردد.

به گزارش وبسایت نود، تیم های برنلی و منچستر سیتی از هفته سیزدهم لیگ برتر در ساعت 16 به مصاف یکدیگر رفتند.

برنلی

رابینسون، لاوتون، کین، می، وارد، دفور، مارنی، بوید، هندریک، گودموندسون، ووکس

منچستر سیتی

براوو، سانیا، اوتامندی، کولاروف، کلیچی، فرناندینیو، فرناندو، استرلینگ، توره، نولیتو، آگوئرو

نیمکت: کابایرو، دی بروین، سیلوا، زابالتا، ناواس، سانه، ایهه ناچو

لحظات حساس بازی

دقیقه 14: اوتامندی توپ بلند ارسالی را دور کرد اما توپ در پشت محوطه جریمه به دین مارنی رسید و هافبک برنلی با یک شوت سر ضرب تماشایی موفق شد دروازه براوو را باز کند.

دقیقه 37: کرنر ارسالی استرلینگ به اوتامندی رسید. ضربه این بازیکن در شلوغی محوطه جریمه در دهانه دروازه به آگوئرو رسید و این بازیکن با یک ضربه ساده موفق شد دروازه خالی را باز کند تا بازی به تساوی کشیده شود.

دقیقه 39: آگوئرو می توانست بار دیگر برای تیم گلزنی کند اما ضربه زیبای این بازیکن از پشت محوطه جریمه توسط دروازه بان برنلی به کرنر فرستاده شد.

دقیقه 60: سیتی در شلوغی محوطه جریمه و سردرگمی مدافعان برنلی موفق شد به گل دوم خودش دست یابد. توپ روی اشتباه مدافع حریف به فرناندینیو رسید و این بازیکن توپ را به دهانه دروازه فرستاد که به آگوئرو برخورد کرد و وارد دروازه شد.

دقیقه 93: برنلی در دقایق پایانی فشار زیادی برای زدن گل تساوی آورد. این تیم روی کرنر ارسالی می توانست به گل برسد اما مدافعان سیتی ضربه سر بارنز را از روی خط دروازه بیرون کشیدند.

این بازی در نهایت با پیروزی تیم گواردیولا به پایان رسید تا منچستر سیتی با 30 امتیاز صدرنشین شود و چشم انتظار بازی امشب چلسی بنشنید.

ویدیو خلاصه این بازی را می توانید اینجا مشاهده و یا دانلود کنید

2031