کاگاوا: در بورسیا دورتموند کار ناتمامی دارم؛ به هیچ وجه قصد جدایی از بوندسلیگا را ندارم

کاگاوا: در بورسیا دورتموند کار ناتمامی دارم؛ به هیچ وجه قصد جدایی از بوندسلیگا را ندارم

وبسایت رسمی برنامه نود - ملی پوش ژاپنی تیم فوتبال بورسیا دورتموند آلمان بسیار امیدوار است که پس از عملکرد خیره کننده در دیدار برابر لژیا ورشو، در بازی های بیشتری حضور داشته و به بازیکنی ثابت در ترکیب زرد پوشان تبدیل شود.  

به گزارش وب سایت نود، شینجی کاگاوا که در رقابت های این فصل تنها سه بار در ترکیب ثابت اولیه تیم دورتموند حضور داشته، از عزم جدی خود برای ارائه تمام توان خود در ترکیب شاگردان توخل گفت و تأکید کرد به هیچ وجه قصد جدایی از این تیم را ندارد.

شینجی کاگاوا در سال 2014 برای دومین به بورسیا دورتموند پیوست و در دو فصل گذشته به عنوان بازیکن ثابت بورسیا دورتموند شناخته می شد؛ اما این ملی پوش ژاپنی در رقابت های این فصل جایگاه خود را در ترکیب تیم از دست داده است. کاگاوا در رقابت های این فصل بوندسلیگا تنها در 3 بازی در ترکیب ثابت اولیه تیم حضور داشته است؛ همچنین، دیدار برابر لژیا ورشو در رقابت های لیگ قهرمانان، دومین حضور او در ترکیب ثابت اولیه دورتموند بود. شینجی کاگاوای 27 ساله در دیدار چهار شنبه شب برابر حریف لهستانی که رکورد بیشترین گل زده در یک بازی در لیگ قهرمانان را به خود اختصاص داد، به طور کامل در ترکیب تیمش بازی کرد و دو گل به ثمر رساند. عدم حضور کاگاوا به عنوان بازیکن ثابت بورسیا دورتموند در رقابت های این فصل باعث بروز شایعاتی در این زمینه شد که کاگاوا احتمالاً به فوتبال ژاپن بازخواهد گشت. همچنین اخبار تأیید نشده حکایت از آن دارد که در حال حاضر یوکوهاما مارینوس جدی ترین گزینه برای جذب کاگاوا به حساب می آید.

 هافبک سابق منچستر یونایتد معتقد است که هنوز می تواند بازی های مؤثری برای بورسیا دورتموند به نمایش گذاشته و توانایی او بیش از اینهاست. کاگاوا در این زمینه گفتگویی با وب سایت بین المللی گل انجام داد و اظهار داشت:

می خواهم ثابت کنم می توانم در بازی های دورتموند زمان بیشتری بازی کنم و بازیکن ثابت تیم باشم و برای رسیدن به این هدف همه تلاشم را انجام خواهم داد. گل هایی که برابر حریف لهستانی زدم باعث شد اعتماد به نفسم بیشتر شود. این بازی اهمیت بسیار ویژه ای برایم داشت.

ستاره سابق سرزو اوزاکا با اقرار به اینکه طی چند ماه گذشته دوران بسیار سختی را در فوتبال آلمان پشت سر گذاشته، ابراز امیدواری کرد در تمرینات هرچه زودتر اعتماد توماس توخل جلب کند. وی در ادامه افزود:

در بازی های قبلی همین فصل، چند بار فرصت بازی کردن داشتم اما هرگز قدر این فرصتها را به خوبی ندانستم. دوران بسیار سختی را پشت سر گذاشتم. همه هدفم اینست که پیشرفت کرده و در تمرینات تیم با تمام وجود تلاش کنم تا در ترکیب ثابت تیم در بازی بعدی حضور داشته باشم.

شینجی کاگاوا پیش از پیوستن به منچستر یونایتد انگلیس، دو فصل بسیار عالی و فراموش نشدنی را در بورسیا دورتموند پشت سر گذاشت. وی در لیگ برتر هم نتوانست عملکرد موفقی داشته و هرگز بازیکن ثابت و تأثیرگذاری در منچستر یونایتد به حساب نمی آمد. سرانجام کاگاوا پس از سه فصل حضور در اولدترافورد، بار دیگر در سال 2014 به بورسیا دورتموند آلمان بازگشت.

2081