بخش دوم صحبت های مفصل رومنیگه؛ از چهارصد درصد سود مالی تا آمادگی برای بازگشت رئیس بزرگ

بخش دوم صحبت های مفصل رومنیگه؛ از چهارصد درصد سود مالی تا آمادگی برای بازگشت رئیس بزرگ

وبسایت رسمی برنامه نود - مدیران ارشد بایرن مونیخ می خواهند در سال های آتی هم برای اردوهای پیش فصل به چین و امریکا سفر کنند.

به گزارش وبسایت نود، کارل هاینتس رومنیگه می گویند به بازارهای خارج از اروپا، خصوصا چین و امریکا چشم دوخته اند. نایب رئیس باشگاه بایرن مونیخ در مجمع عمومی سالانه باشگاه از آینده نگری و بهبود سیستم پایه باشگاه سخن گفت.

آکادمی بایرن مونیخ:

ما قصد داریم سیستم جوانان باشگاه را بهتر کنیم. ما می رویم که بهترین بازیکنان جوان را زیر نظر بگیریم، باعث پیشرفت بهترین ها شویم و آن زما ما "مولر های" جدید خواهیم داشت.

رشد مالی باشگاه:

فروش ما از سال 2002 تاکنون حدود 400 درصد افزایش داشته است، بدون حضور نفری چون حسن ایسمایک (مالک اردنی مونیخ 1860)، خدا ما را از بعضی افراد محافظت کند!! حضور در امریکا و چین به رشد بایرن کمک کرده است، سفر به این کشورها بسیار مهم هستند. 90 درصد تماشاگرانی که در امریکا بازی های ما را تماشا می کردند هوادار بایرن مونیخ بودند. با توجه به اینکه فوتبال ورزش اول آن ها نیست این آمار فوق العاده است.

تشکر از کارل هوفنر رئیس سابق بایرن مونیخ:

چیزی که کارل هوفنر بیش از رقم های قرمز (افت مالی یا ضرر) از آن متنفر است حضور در مجامع عمومی بود. کارل، بابت همه چیز از تو تشکر می کنم. کارل عزیز، از تو بخاطر حضور 33 ساله ات در بایرن مونیخ، به خاطر سال ها موفقیت تشکر می کنم.

آمدن رئیس جدید:

اولی، من منتظر شروع همکاری جدید با تو هستم. ما همدیگر را به خوبی و برای 42 سال می شناسیم.ما همیشه دوستان خوبی برای هم بوده ایم. برای تو وفاداری و یک همکاری خوب و با کیفیت به نفع بایرن مونیخ آرزومندم.

7899