پیش بازی رئال مادرید – اسپورتینگ خیخون؛ خیخون در پی انجام عملیات غیر ممکن

پیش بازی رئال مادرید – اسپورتینگ خیخون؛ خیخون در پی انجام عملیات غیر ممکن

وبسایت رسمی برنامه نود - دو تیم از هفته سیزدهم لالیگا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش وبسایت نود، صدر نشین لالیگا در حالی به مصاف تیم هجدهم جدول لالیگا خواهد رفت که گرت بیل را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت، این بازیکن در جریان دیدار رئال مادرید و اسپورتینگ لیسبون مصدوم شد و باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد، زیدان علاوه بر بیل، موراتا و کروس را نیز در اختیار نخواهد داشت و حضور مارسلو، په په و کاسمیرو نیز در هاله‌ای از ابهام قرار خواهد داشت. از سوی مقابل خیخون نیز اندی، لورا و بابین را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت. آخرین تقابل این دو تیم با حساب 5-1 به سود مادریدی‌ها به پایان رسید، رئال مادرید 4 دیدار از 6 دیدار آخرخود مقابل خیخون را با پیروزی پشت سر گذاشته است و یک باخت و یک تساوی نیز مقابل این تیم کسب کرده است. این دیدار در حالی از ساعت 18:45 دقیقه آغاز خواهد شد که به نظر می‌رسد رئال مادرید در خانه خودی کار سختی برای پیروزی مقابل این تیم انتهای جدولی نخواهد داشت.

ترکیب احتمالی دو تیم:

نکات آماری مرتبط با این دیدار:

رئال مادرید 16 دیدار از 19 دیدار آخر خانگی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است.

رئال مادرید در 21 دیدار از 24 دیدار آخر خود در لالیگا حداقل 2 بار دروازه حریف را باز کرده است.

اسپورتینگ خیخون در 13 دیدار خارج از خانه آخر خود در لالیگا موفق به پیروزی نشده است، علاوه بر آن این تیم موفق به پیروزی در 9 دیدار آخر خود در لالیگا نیز نشده است.

رئال مادرید در 14 دیدار آخر خود مقابل خیخون تنها یک بار شکست خورده است. خیخون موفق شد در آپریل 2011 رئال مادرید را در سانتیاگو برنابو شکست بدهد.

رونالدو 4 دیدار پشت سر هم موفق به گلزنی در سانتیاگو برنابئو نشده است، این آمار بدترین آمار این بازیکن پرتغالی در دیدارهای انگی بوده است.

مربی خیخون، آبلاردو فرناندز تنها یکبار در سانتیاگو برنابئو به پیروزی رسیده است و آن هم در زمان حضورش به عنوان بازیکن در بارسلونا بوده است، بارسا در سال 97 با حساب 3-2 در سانتیاگو برنابئو به پیروزی رسیده بود.

پیش بینی وبسایت WhoScored:

1899