پیش بازی برنلی - منچستر سیتی؛ پپ به دنبال صدرنشینی دوباره در لیگ جزیره

پیش بازی برنلی - منچستر سیتی؛ پپ به دنبال صدرنشینی دوباره در لیگ جزیره

وبسایت رسمی برنامه نود - منچستر سیتی در هفته سیزدهم لیگ جزیره، میهمان برنلی رده دوازدهمی است.

به گزارش وبسایت نود، منچستر سیتی در نخستین بازی هفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس، در ورزشگاه ترف مور میهمان برنلی است. سیتی با کسب برد در این مسابقه خارج از خانه، برای چند ساعت هم که شده می تواند صدرنشین لیگ برتر شود، البته تیم پپ برای ادامه رقابت در کورس قهرمانی، قطعاً به این سه امتیاز احتیاج دارد.

منچستر سیتی هفته قبل در خانه ی کریستال پالاس با دو گل مهم توره به بردی ارزشمند دست یافت. آن برد، دومین پیروزی تیم پپ در شش مسابقه اخیر لیگ برتر محسوب می شود. اما اتفاق مهم دیگر در هفته گذشته، صعود تیم پپ به دور بعد لیگ قهرمانان اروپا بود. سیتیزن ها با کسب تساوی در آلمان مقابل گلادباخ، صعود خود را به دور حذفی لیگ قهرمانان اروپا قطعی کردند و حالا تمام تمرکزشان در چند هفته پیش رو، روی لیگ برتر است.

در آن سمت میدان، برنلی بعد از کسب برد شیرین 3-2 مقابل پالاس، هفته قبل 4-0 در مقابل وست برومویچ شکست خورد تا سومین شکست خود را در 6 بازی اخیر لیگ برتر پذیرفته باشد. اما این مسابقه یک تفاوت مهم برای برنلی دارد و آن هم امتیاز بازی در خانه است. برنلی در این فصل در خانه تیم بسیار خوبی بوده است، آن ها هم امتیاز با لیورپول، در رده چهارم بهترین عملکرد در بازی های خانگی قرار دارند. اما منچستر سیتی هم بهترین تیم در بازی های خارج از خانه این فصل لیگ برتر بوده است.

کمپانی طبق اعلام پپ گواردیولا بین 4 تا 6 هفته غایب خواهد بود. آگوئرو هم با مشکل مصدومیت مواجه شده و حضورش در این بازی در هاله ای از ابهام قرار دارد. شاید زابالتا و دلف هم برای این بازی هنوز آمادگی کامل را نداشته باشند. اشلی بارنز مهاجم برنلی تلاش می کند تا برای اولین بار از ماه آپریل، دوباره در میادین حاضر شود.

ترکیب احتمالی دو تیم

آمار و اطلاعات مسابقه؛

در یازده تقابل اخیر دو تیم در لیگ، برنلی فقط یک بار پیروز شده است؛ 5 تساوی و 5 باخت. البته جالب است که تنها برد این تیم، در آخرین تقابل دو تیم در ترف مور رقم خورد. مارچ 2015.

در 14 مسابقه اخیر دو تیم در تمامی جام ها، سیتی هشت برد را کسب کرده است. هشت برد، 5 تساوی و یک باخت. منچستر سیتی در این 14 بازی، 37 گل به ثمر رسانده است.

در هر دو بازی قبلی دو تیم در لیگ برتر، بوید موفق به گلزنی شد.

آگوئرو از 30 تیمی که در لیگ برتر مقابل آن ها قرار گرفته است، در مقابل 28 تیم موفق به گلزنی شده است، اما برنلی یکی از آن دو تیمی است که او نتوانسته در مقابل آن ها گلزنی کند. یک بازی و بدون گل.

استرلینگ با 104 لمس توپ در محوطه جریمه حریف، بهترین عملکرد را در میان کل بازیکنان لیگ برتر دارد.

سیتی 5 مسابقه از 6 بازی اخیر خارج از خانه اش را در لیگ برتر پیروز شده است. تنها باخت مقابل تاتنهام رقم خورد.

سیتیزن ها در 5 مسابقه از 6 بازی اخیر خود در خانه از خانه در لیگ برتر، حداقل دو گل به ثمر رسانده اند.

2021