صعود چند پله ای پدیده با شکست ماشین سازی

صعود چند پله ای پدیده با شکست ماشین سازی

وبسایت رسمی برنامه نود - دیدار تیم‌های فوتبال پدیده مشهد و ماشین سازی تبریز با پیروزی تیم میزبان به پایان رسید.به گزارش وبسایت نود ، دیدار تیم های پدیده مشهد و ماشین سازی تبریز بعد از ظهر امروز در هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر به میزبانی تیم پدیده برگزار شد که این دیدار در نهایت با برتری یک بر صفر سفیدپوشان میزبان به پایان رسید.در این بازی معین عباسیان در دقیقه ۲۱ تنها گل پدیده را به ثمر رساند تا تیم میزبان در این بازی به پیروزی برسد. پدیده با این پیروزی ۱۴ امتیازی شد و به رده هفتم جدول رده بندی صعود کرد. ماشین سازی هم با ۶ امتیاز در قعرجدول قرار دارد.

پدیده مشهد

شهاب گردان؛ حسین مرادمند؛ کریم احمدی؛ وارزادات هارویان؛ محمد رضا ناصحی؛ یونس شاکری؛ محسن یوسفی؛ ابوالحسن جعفری؛ معین عباسیان (82- حسین زامهران)؛ مهرداد کفشگری 37- محمد رضا خرسندنیا)؛ دریسا دیار اسویابا (70- حسین مهربان)

سرمربی: رضا مهاجری

ماشین سازی تبریز

فرناندز مونیز مانویل؛ مهدی پورسعید؛ هنریکو ادسون؛ سامان نریمان جهان (61- مهرداد بایرامی)؛ کاخبر کاکاشویلی؛ امین قاسمی نژاد؛ آندرانیک تیموریان (40- سید مرتضی محفوظی)؛ سجاد رهبر؛ حامد پاکدل؛ علی دیندار (81- بهرام احمدی)؛ میرمهدی قریشی

سرمربی: رسول خطیبی

 به خاطر درگذشت پدر رضا حقیقی بازیکن تیم فوتبال پدیده و کشته شدن چند تن هواداران تیم فوتبال ماشین سازی در سانحه امروز صبح قطار مسافربری، بازی با یک دقیقه سکوت آغاز شد.

باز هم داستان تکراری عدم استقبال تماشاگران مشهدی از بازی های خانگی پدیده و سیاه جامگان؛ تنها حدود 50 نفر برای تماشای این دیدار به استادیوم ثامن مشهد رفته اند.

شرح بازی

گل اول پدیده توسط معین عباسیان

دقیقه 20: در حالیکه بازی آرام و بدون موقعیت خاصی در جریان بود، معین عباسیان موفق شد اولین گل بازی را به سود تیم مشهدی به ثمر برساند. ابوالحسن جعفری از سمت چپ توپی را روی دروازه ارسال کرد که این توپ در پشت محوطه شش قدم ماشین سازی به معین عباسیان رسید و این بازیکن با یک شوت سرضرب دروازه فرناندز مونیز را باز کرد.

دقیقه 51: معین عباسیان پاس ارسالی از سوی هافبک تیم پدیده را به گل تبدیل کرد اما داور مسابقه این گل را آفساید اعلام کرد.

دقیقه 54: محسن یوسفی از جناح راست زمین ارسالی را با پای چپ روی دروازه تیم تبریزی ارسال کرد که توپ در موقعیتی خطرناک به یونس شاکری رسید اما پیش از آنکه شاکری قصد ضربه زدن داشته باشد، داور مسابقه بار دیگر آفساید بازیکنان پدیده را اعلام کرد.

دقیقه 55: ماشین سازی به اولین موقعیت بسیار خطرناک خود در نیمه دوم دست یافت اما حامد پاکدل نتوانست از این توپ استفاده کند و ضربه بی دقت او آرام آرام به سمت دروازه شهاب گردان رفت و در نهایت با برخورد به دیرک دروازه راهی خارج از میدان شد.

دقیقه 73: فرناندز مونیز دروازه بان ماشین سازی که برای دفع توپ تا نزدیکی خط محوطه جریمه پیش آمده بود، در بیرون محوطه 18 قدم توپ را با دست لمس کرد و داور اعلام یک ضربه خطای دو ضرب چسبیده به خط محوطه جریمه تیم تبریزی کرد. بازیکنان پدیده از این موقعیت هم بهره ای نبردند و شوت بازیکن تیم میزبان با اختلاف بسیار زیاد از بالای دروازه به خارج رفت.

دقیقه 77: وارزادات بازیکن تیم پدیده از سمت راست حرکتی را به سمت محوطه جریمه ماشین سازی آغاز کرد و در نزدیکی خط محوطه جریمه اقدام به شوتزنی کرد که فرناندز مونیز این شوت را به راحتی در اختیار گرفت.

دقیقه 85: به دنبال خطای مدافع تیم ماشین سازی در محوطه جریمه روی حسین زامهران، داور مسابقه یک ضربه پنالتی به سود تیم مشهدی اعلام کرد. محسن یوسفی پشت این ضربه پنالتی ایستاد اما فرناندز مونیز دروازه بان ماشین سازی این ضربه پنالتی را به خوبی مهار کرد.

 2020