مارکیسیو: برای کاپیتانی نباید حتما بازوبند ببندم

مارکیسیو: برای کاپیتانی نباید حتما بازوبند ببندم

وبسایت رسمی برنامه نود - یوونتوس هم اکنون با 7 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم، صدرنشین سری آ است و با پیروزی ارزشمند برابر سویا صعود خود را به جمع 16 تیم برتر قاره سبز نیز مسجل کرده است.

به گزارش وبسایت رسمی برنامه نود، علی رغم روند خوب پیروزی های یووه، انتقاداتی از سبک بازی این تیم به گوش می رسد. به خصوص که یووه در سری آ مقابل اینتر و میلان شکست خورده است. کلودیو مارکیسیو در خصوص شرایط تیمش به اسکای می گوید:

همین الان هم تیم با کیفیتی هستیم و بازی های خوبی ارائه می کنیم. ویدال، پیرلو، پوگبا و من باعث شده بودیم که کمربند میانی میلان بسیار قدرتمند باشد. ما موفقیت های زیادی کسب کردیم اما هم اکنون تیم تغییرات زیادی داشته و همین دلیل این است که مجموعه ما به زمان احتیاج دارد. پیانیچ و خدیرا بازیکنان با کیفیتی هستند و نشان داده اند که توانایی های زیادی دارند.

وی افزود:

تازه در ماه نوامبر هستیم و راه زیادی در پیش است. تیم ما آرام آرام به هارمونی لازم خواهد رسید. هواداران و منتقدین باید به الگری و ما زمان بدهند. وظیفه من سخت تر شده چرا کهباید راهنمای جوانان تیم باشم. کاپیتانی؟ برای کاپیتان بودن لازم نیست که حتما بازوبند ببندید. کارکتر و شخصیت هر بازیکن نقش مهمی در این موضوع دارد. بازیکنان با استعداد زیادی هستند که کاپیتان نیستند اما در زمین می توانند تیم و جوانان را رهبری کنند. اینکه من روزی کاپیتان شوم مایه غرور و افتخار من است چرا که این بازوبند را بزرگان زیادی بر بازو بسته اند.

او در خصوص شرایط بدنی اش نیز گفت:

پس از تمام شدن دوران مصدومیتم همه تلاشم این است که به اوج آمادگی فنی و بدنی ام بازگردم. اکنون روز به روز تمریناتم را شدید تر می کنم تا بتوانم در مقایسه با قبل بهتر شوم . به تیمم کمک کنم.

1313