رم 4–1 ویکتوریا پلژن؛ ادامه روند صدرنشینی جالوروسی در لیگ اروپا

رم 4–1 ویکتوریا پلژن؛ ادامه روند صدرنشینی جالوروسی در لیگ اروپا

وبسایت رسمی برنامه نود - دو تیم از هفته پنجم لیگ اروپا به مصاف یکدیگر رفتند.

به گزارش وبسایت نود، دو تیم رم و ویکتوریا پلژن در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که رم صدرنشین برای حفظ صدرنشینی نیاز به پیروزی در این دیدار داشته و ویکتوریا پلژن که در قعر جدول این گروه قرار دارد برای حفظ امیدواری به صعود از این مرحله نیاز مبرم به پیروزی در این دیدار را دارد.

همانطور که پیش بینی می‌شد رم این دیدار را هجومی آغاز کرد و خیلی زود موفق شد به گل برسد.

دقیقه 11: پاس ناینگولان در گوشه محوطه جریمه به ژکو رسید و این بازیکنی بوسنیایی با حرکتی در عمق و تو سر توپی زیبا از زاویه‌ای بسته ضربه خود را به سمت دروازه حریف نواخت که این توپ به زیبایی به گوشه دروازه حریف رفت تا رم با حساب 1-0 پیش بی‌افتد.

در ادامه این دیدار رم باز هم موقعیت‌های مناسبی روی دروازه حریف ایجاد کرد اما این فرصت‌ها یکی پس از دیگری از بین رفت تا جایی که ژکو می‌توانست در نیمه نخست این دیدار هت تریک کند.

دقیقه 18: روی ضد حمله‌ای سریع کوواریک از سمت چپ نفوذ کرد و با ارسالی زیبا زمان را در موقعیتی مناسب قرار داد و ضربه سر این بازیکن این دیدار را به تساوی کشاند.

دقیقه 20: پاس عمقی زیبای ستروتمن فرصت مناسبی در اختیار ایتوربه قرار داد تا بازی را 2-1 کند اما این موقعیت نیز برای رم از بین رفت.

در ادامه این دیدار رم حملات متعددی روی دروازه حریف ترتیب داد اما حنلات بازیکنان این تیم با دفاع جانانه حریف همراه بود تا در نهایت همچنان این دیدار 1-1 باقی بماند و دو تیم با تساوی راهی رختکن شوند.

نیمه دوم این دیدار نیز با حملات متعدد رم آغاز شد.

دقیقه 61: ارسال زیبای رودیگر به محوطه جریمه توسط ژکو به گل تبدیل شد تا پایتخت نشینان ایتالیا به مزد برتری خود دست یابند.

در ادامه این نیمه نیز رم مالک توپ و میدان بود و با آرامش بیشتری توپ را به جریان می‌انداخت اما همانند نیمه نخست بازیکنان این تیم نمی‌توانستند از موقعیت‌های ایجاد شده استفاده کنند.

دقیقه 82: محمد صلاح موقعیت نصفه و نیمه ای به دست آورد اما مدافعین ویکتوری پلژن توپ او را دفع کردند، توپ بازگشتی به پروتی رسید، این بازیکن پس از نفوذ به دفاع حریف ضربه رابونایی را روانه دروازه کرد که توپ او با برخورد به مدافع حریف به گل سوم رم تبدیل شد.

دقیقه 88: پاس پروتی به ژکو این بازیکن را در موقعیتی مناسب برای تکمیل هت تریکش قرار داد، او با ضربه ای حساب شده توپ را از بین پاهای دروازه بان حریف عبور داد تا نتیجه این دیدار 4-1 بشود.

نیمه دوم این دیدار با برتری محسوس رم همراه بود، بازیکنان این تیم موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریف ایجاد کردند و موفق شدند به مزد تلاش خود دست یابند، رم با این پیروزی با 11 امتیاز صدرنشینی اش را در این گروه تثبیت کرد.

1899