ویسی: باید با تفاضل گل بالا پیروز می شدیم؛ یک روز نقش جهان مملو از تماشاگر خواهد شد

ویسی: باید با تفاضل گل بالا پیروز می شدیم؛ یک روز نقش جهان مملو از تماشاگر خواهد شد

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی تیم فوتبال سپاهان پس از دیدار با فوتبال خوزستان در نشست خبری پس از بازی در جمع خبرنگاران حاضر شد و پاسخگوی سئوالات آنها بود.

به گزارش وب سایت نود، عبدالله ویسی معتقد بود که تیم آنها در این بازی باید با تفاضل گل خیلی خوب فولاد را شکست می دادند که بی دقتی مهاجمان و بازیکنان این تیم در زدن ضربات آخر باعث شد که یک پیروزی بسیار شیرین را از دست بدهند.

ویسی در خصوص دیدار سپاهان برابر فولاد خوزستان گفت:

بازی بسیار خوب و تماشاگر پسندی بود که از سرعت بسیار بالایی برخوردار بود و از این بابت بسیار خوشحالیم. موقعیت های گلزنی بسیار زیادی را به دست آوردیم که از آنها استفاده نکردیم؛ در این بازی می توانستیم گل های زیادی بزنیم و حتی با تفاضل گل خوب برنده بازی باشیم. هیچ تیمی نمی تواند در مقابل فولاد خوزستان این همه فرصت گلزنی ایجاد کند اما سپاهان توانست فرصت های خیلی زیادی را در این بازی خلق کند که متأسفانه از این فرصتها اصلاً استفاده نکردیم. وقتی تیمی از فرصت های گلزنی به خوبی بهره نمی گیرد، نتیجه این می شود که بازی را که می توانستیم خیلی خوب و پرگل ببریم، با تساوی تمام کردیم.

سرمربی سپاهان در خصوص ضربه پنالتی از دست رفته تیمش و پنالتی زنان سپاهان اینگونه توضیح داد:

در تیم ما هم احسان حاج صفی، هم فرید کریمی بهزادی و گاهی اوقات هم پدرو پنالتی های تیم ما می زنند. البته در این چند روز که برای جام حذفی تمرین پنالتی می کردیم، سایر بازیکنان هم خوب پنالتی می زدند، اما این سه نفر بهتر از بقیه بودند. قبل از بازی به آنها گفتم اگر پنالتی شد، هر کس از لحاظ روحی و روانی شرایط بهتری داشت، پشت ضربه پنالتی برود. وقتی داور پنالتی را به سود ما اعلام کرد، پدرو هنریکه توپ را برداشت و اصرار داشت که خودش پنالتی را بزند. ما هم گفتیم حتماً از لحاظ روحی آماده است. اما متأسفانه پنالتی را از دست داد.

وی در ادامه در خصوص داور مسابقه اظهار داشت:

آقای فغانی داور جوان، با انگیزه و شادابی است و ما هم به عقاید و تصمیمات او احترام می گذاریم و هیچ اعتراضی هم نسبت به ایشان نداریم.

بازیکن سابق و مربی فعلی سپاهان اصفهان تشکر ویژه ای هم از تماشاگران تیمش داشت:

واقعاً باید از هواداران سپاهان تشکر کنم که در این هوای سرد بسیار زحمت کشیدند که به ورزشگاه آمدند. خیلی دوست دارم ورزشگاه نقش جهان پر از تماشاگر باشد. تماشاگران و هواداران سپاهان مطمئن باشند که روزهای بسیار خوبی در انتظار تیم ماست. جوانانی را که در تیم از آنها استفاده می کنیم، عملکرد فوق العاده ای دارند و مطمن هستم که روزهای بهتری هم خواهند داشت. مطمئن باشید که یک روز نقش جهان مملو از تماشاگر خواهد شد.

ویسی درباره ورزشگاه تازه تأسیس نقش جهان هم اینگونه اظهار نظر کرد:

ورزشگاه نقش جهان بسیار خوب و زیباست و حس خیلی خوبی به ما می دهد. حالا انگار در خانه خودمان بازی می کنیم. به نظر من اگر این ورزشگاه پیست نداشت، یکی از بهترین ورزشگاه های دنیا بود. دیگر در هیچ جای دنیا در ورزشگاه های مدرن پیست ساخته نمی شود، چون طرح قدیمی است. اگر با الگوبرداری مناسبی از ورزشگاه های خوب دنیا می توانستند نقش جهان را طوری بسازند که پیست نداشت و تماشاگران نزدیک به زمین بودند، تفاوت بسیار زیادی با وضعیت فعلی داشت و هیجان فوق العاده ای در بازی ها حاکم می شد.

سرمربی فصل گذشته استقلال خوزستان در خصوص آینده تیم فوتبال سپاهان اینگونه گفت:

در ابتدای فصل گفتم، در ادامه کار هم گفتم، و الان باز هم تکرار می کنم که سپاهان روزهای بسیار خوبی خواهد داشت. مردم هم از این تیم بسیار راضی خواهند بود و هم از تیم چند سال آینده سپاهان.

2081