استیون جرارد: تاریخ فوتبال بازیکنی بهتر از لیونل مسی به خود نخواهد دید

استیون جرارد: تاریخ فوتبال بازیکنی بهتر از لیونل مسی به خود نخواهد دید

وبسایت رسمی برنامه نود - هافبک اسطوره‌ای لیورپول پس از پیروزی بارسا مقابل سلتیک اعلام کرد که لیونل مسی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است و خواهد بود.

به گزارش وبسایت نود، اعجوبه آرژانتینی بارسلونا در حال حاضر آقای گل لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا است، او با 8 گل در لالیگا و 9 گل در لیگ قهرمانان اروپا بهترین عملکرد را در این مسابقات داشته است. استیون جرارد که به عنوان کارشناس دیدار سلتیک و بارسلونا در شبکه BT Sport حضور داشت پس از این دیدار در خصوص برنده 5 توپ طلای اروپا این چنین گفت:

مسی بازیکنی استثنایی است، او بهترین بازیکن تاریخ است و مطمئنا بازیکنی بهتر از او ظهور نخواهد کرد، دیدن بازی‌های او یک افتخار بزرگ محسوب می‌شود.

مسی که در حال حاضر 29 سال سن دارد به همراه بارسلونا 4 بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده است، همچنین او 8 قهرمانی در لالیگا، 4 قهرمانی در جام حذفی و 3 قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان را در کارنامه خود ثبت کرده است. علاوه بر آن، این بازیکن آرژانتینی بهترین گلزن تاریخ تیم ملی آرژانتین و بارسلونا نیز هست. وی موفق شده است به همراه تیم ملی آرژانتین به 3 فینال پیاپی راه یابد و در جام جهانی 2014 به عنوان بهترین بازیکن این تورنومنت انتخاب شده است.

1899