راجرز: تشخیص داور برای پنالتی اشتباه بود

راجرز: تشخیص داور برای پنالتی اشتباه بود

وبسایت رسمی برنامه نود - برندن راجرز اعلام کرد مهاجم بارسلونا با هوشیاری از داور پنالتی گرفت و داور به اشتباه آن صحنه را پنالتی اعلام کرد.

به گزارش وبسایت نود، سلتیک پس از شکست مقابل بارسلونا شانسی برای صعود از گروه C نخواهد داشت و باید برای حضور در لیگ اروپا با مونشن گلادباخ رقابت کند، با این حال برندن راجرز پس از این دیدار اعلام کرد داور به اشتباه برخورد سوارز و امیلیو، مدافع سلتیک را پنالتی اعلام کرده است. او در مصاحبه مطبوعاتی پس از این دیدار اعلام کرد:

 فکر نمی‌کنم آن برخورد پنالتی بوده باشد، لوییز بسیار باهوش است و می‌داند چگونه مدافعین را به اشتباه بی‌اندازد تا مجبور به خطا شوند اما این صحنه پنالتی نبود چرا که امیلیو در تلاش بود تا به توپ برسد. تا پیش از این پنالتی موقعیت خوبی داشتیم که به بازی برگردیم اما پس از اینکه نتیجه بازی 2-0 شد کار بسیار دشواری داشتیم، علاوه بر آن ضربه سر دمبله پیش از اعلام پنالتی اگر به گل تبدیل می‌شد می‌توانست نتیجه دیدار را تغییر دهد. در مواقعی بازی خوبی ارائه دادیم و موقعیت‌های خوبی را ایجاد کردیم اما توانایی لازم برای گلزنی را نداشتیم. روی صحنه‌ای که دمبله موقعیت را از دست داد می‌توانستیم به بازی بازگردیم اما این صحنه به او این تجربه را خواهد داد تا از حداقل موقعیت‌های موجود گلزنی کند. احساس می‌کنم بازی خوبی به نمایش گذاشتیم اما باید از اشتباهاتمان درس بگیریم و از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم.

راجرز ضمن حمایت از مدافع سلتیک در مورد درگیری نیمار و لوستینگ ادامه داد:

هر دو بازیکن شب سختی را داشتند اما لوستینگ نمایش فوق العاده‌ای داشت، نمی‌توانیم کنار بایستیم و نمایش نیمار را تماشا کنیم بنابراین لوستینگ باید عکس‌العمل نشان می‌داد. احساس می‌کنم داور تصمیمات عجیبی روی برخی از صحنه ها داشت اما این مسئله چیزی از برتری بارسا کم نمی‌کند، بارسا مشخصا در این دیدار فوق العاده بود، بارسا هجومی بازی کرد و ما توانایی لازم برای گلزنی مقابل آن‌ها نداشتیم.

1899