لوییز انریکه: درگیری نیمار و لوستینگ جدی نبود

لوییز انریکه: درگیری نیمار و لوستینگ جدی نبود

وبسایت رسمی برنامه نود - لوییز انریکه اعلام کرد  درگیری نیمار با لوستینگ مسئله‌ای جدی نبوده است.

به گزارش وبسایت نود، در اواخر دیدار بارسلونا و سلتیک نیمار با مدافع سلتیک درگیر شد و به نظر می‌رسید این درگیری بسیار جدی خواهد بود، خطای نیمار روی مدافع حریف باعث شروع شدن این درگیری شد و پس از اینکه هر دو بازیکن از داور اخطار گرفتند شرایط به حالت عادی بازگشت اما هواداران سلتیک در ادامه با سوت کشیدن و هو کردن نیمار به این اتفاق عکس العمل نشان دادند. پس از این اتفاق نیمار جای خودش را به آردا توران داد، این بازیکن برزیلی با کارت زردی که گرفت دیدار آینده بارسا مقابل مونشن گلادباخ را به دلیل محرومیت از دست داد هرچند که این دیدار برای بارسلونا دیداری تشریفاتی خواهد بود چراکه صدرنشینی بارسا در این گروه قطعی شده است. لوییز انریکه پس از این دیدار در مصاحبه مطبوعاتی پس از این دیدار حاضر شد و در این خصوص توضیح داد:

نیمار را تعویض کردیم تا از زمین اخراج نشود چرا که 5 تا 10 دقیقه پایان بازی هواداران اعتراض  شدیدی علیه نیمار انجام می‌دادند و ممکن بود روی نیمار تاثیر بگذارد. با این حال جو ورزشگاه فوق العاده بود، سلتیک پارک همیشه زمین فوق العاده ای برای بازی است.

انریکه در ادامه توضیح داد:

بازی بسیار سختی داشتیم، همانطور که فکر می‌کردیم سلتیک پرس شدیدی انجام می داد اما با عملکرد خوبی که روی ضد حملات داشتیم موفق شدیم مقابل پرس این تیم موفق عمل کنیم. گروه سختی داشتیم و صدرنشینی در این گروه اتفاق بسیار خوبی برای ما خواهد بود، باید به بازیکنان بارسا تبریک بگویم. تا جاییکه یادم می‌آید نیمه نخست سلتیک موقعیت خاصی نداشت و طبق معمول مسی نمایشی فوق العاده داشت.

لوییز انریکه در اواخر این دیدار بازیکن 21 ساله بارسلونا ب، مارلون را بجای پیکه به میدان فرستاد، او در این خصوص گفت:

پیکه مصدومیتی جزئی دارد و احساس کردم بهتر است اندکی بیشتر استراحت کند. مارلون بازیکن آینده داری است و بهتر است زمان مناسب در اختیار او قرار بگیرد تا تجربه کسب کند.

1899