گریزمن: این پیروزی بار دیگر توانایی های ما را آشکار کرد

گریزمن: این پیروزی بار دیگر توانایی های ما را آشکار کرد

وبسایت رسمی برنامه نود - لیگ قهرمانان اروپا با دیدار تیم های اتلتیکو مادرید اسپانیا و آیندهوون هلند از گروه چهارم این رقابت ها پیگیری شد که در پایان تیم مادریدی ضمن پیروزی بر رقیب هلندی، صدرنشینی خود در این گروه را تثبیت کرد.

به گزارش وب سایت نود، اتلتیکو مادرید در ابتدای هفته در دربی مادرید شکست سنگینی مقابل دیگر تیم مادریدی متحمل شد و در ورزشگاه خانگی خود مقهور هنرنمایی کریستیانو رونالدو شده بود، با پیروزی شب گذشته در لیگ قهرمانان توانست تا اندازه تلخی شکست برابر رئال مادرید را به فراموشی بسپارد.

آنتوان گریزمن مهاجم فرانسوی اتلتیکو مادرید که در این دیدار زننده گل دوم تیمش بود، در نشست خبری پس از بازی به خبرنگاران گفت:

بازیکنان تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا با پیروزی در این دیدار اندکی از غم شکست برابر رئال مادرید را به دست فراموشی بسپارند. باید با ارائه یک بازی خوب، توانایی های خود را به نمایش می گذاشتیم و پیروزی در این بازی برای تثبیت صدرنشینی در گروه برای ما اهمیت بسیار زیادی داشت.

وی با تمجید از حمایت هواداران افزود:

هواداران ما باز هم بسیار عالی و فوق العاده بودند و ما هم تلاش کردیم با عملکردی خود در میدان و ارائه یک بازی زیبا از زحمات آنها تشکر و قدردانی کنیم. تنها هدف ما کسب پیروزی بود و با همین هدف پای به میدان گذاشتیم.

گریزمن در مورد تیم حریف هم اینگونه اظهار نظر کرد:

تیم ما در برابر یک حریف سرسخت بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشت. آیندهوون تیمی است که همیشه برابر آنها به زحمت افتاده ایم. در این بازی تلاش بسیار زیادی انجام دادیم و باید با همین روند هم کار خود را ادامه دهیم.

مهاجم 25 ساله فرانسوی در مورد کوین گامیرو که گل نخست این بازی را برای اتلتیکو مادرید به ثمر رساند، اینگونه صحبت کرد:

به خاطر گلزنی او بسیار خوشحالم و امیدوارم او گل های بسیار زیادی برای ما به ثمر برساند.

با وجودی که اتلتیکو مادرید تنها تیمی است که در رقابت های این فصل لیگ قهرمانان اروپا موفق به کسب پیروزی در تمامی بازی های خود شده است، اما گریزمن تأکید می کند که آنها نباید در ادامه راه دست از تلاش و سخت کوشی بردارند. وی صحبت های خود را اینگونه به پایان برد:

در همه بازی ها، چه لالیگا و چه لیگ قهرمانان اروپا، باید به همین ترتیب عمل کنیم و همه تلاش خود را به کار بگیریم.

دیدار بعدی تیم فوتبال اتلتیکو مادرید روز یکشنبه در چارچوب لالیگا برگزار خواهد شد که باید در خانه اوساسونا به مصاف این تیم برود.

2081