نگرانی سیمئونه از مصدومیت فیلیپه لوئیز

نگرانی سیمئونه از مصدومیت فیلیپه لوئیز

وبسایت رسمی برنامه نود - مدافع اتلتیکو مادرید در دیدار چهار شنبه شب برابر آیندهوون در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مصدوم شد و به ناچار زمین مسابقه را ترک کرد.

به گزارش وب سایت نود، در این دیدار که با پیروزی شاگردان سیمئونه به پایان رسید، فیلیپه لوئیز مدافع چپ اتلتیکو مادرید در اواسط نیمه دوم از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شد.

باشگاه اتلتیکو مادرید اسپانیا اعلام کرد فیلیپه لوئیز که در دقیقه 72 به علت درد شدید از ناحیه پای چپ از بازی خارج شد و جای خود را به خوان فران داد، دچار کشیدگی عضلانی شده است. کادر پزشکی باشگاه در حال انجام آزمایشات و معاینات بیشتر روی پای این مدافع برزیلی است تا میزان مصدومیت و دوری احتمالی این بازیکن از میادین را مشخص کند. در معاینات اولیه صورت گرفته بر روی پای فیلیپه لوئیز اسپاسم عضلانی کاملاً مشخص بوده و به احتمال زیاد چند بازی آینده اتلتیکو مادرید را از دست خواهد داد. گفته می شود کادر پزشکی باشگاه در تلاش است تا وضعیت وی را هر چه سریعتر مشخص کند تا اقدامات درمانی مورد نیاز را روی پای این مدافع چپ برزیلی انجام دهد.

در این دیدار که به میزبانی تیم اسپانیایی انجام شد، شاگردان دیگو سیمئونه در پایان با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی دست یافتند تا به عنوان تیم نخست این گروه به مرحله بعدی رقابت ها صعود کنند.

2081