غایبان بزرگ پرسپولیس و پیکان در بازی امروز

غایبان بزرگ پرسپولیس و پیکان در بازی امروز

وبسایت رسمی برنامه نود - دیدار امروز دو تیم پرسپولیس و پیکان در حالی برگزار می‌شود که چند بازیکن مطرح دو تیم در این دیدار غایب خواهند بود.

به گزارش خبرنگار وبسایت نود، دو تیم پیکان و پرسپولیس امروز در حالی در هفته یازدهم لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت که چهار بازیکن سرشناس از دو تیم در این بازی غایب خواهند بود.

امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند، دو ستاره تیم پرسپولیس هر دو به دلیل مصدومیت مشابه از ناحیه مچ دست نمی‌توانند در این بازی برای تیمشان به میدان بروند. این در شرایطی است که پیش از این گفته می‌شد بیرانوند تا قبل از بازی با پیکان به مرز آمادگی خواهد رسید و می‌تواند پرسپولیس را در این بازی همراهی کند. اتفاقی که البته رخ نداد تا در این بازی نیز بوژیدار رادوشویچ، دروازه‌بان دوم پرسپولیس همانند بازی قبل سرخپوشان مقابل نفت آبادان درون دروازه تیم برانکو قرار بگیرد.

البته به دلیل بیماری چند بازیکن دیگر، وضعیت ترکیب پرسپولیس برای این بازی همچنان به صورت کامل مشخص نیست. رامین رضائیان، محسن ربیع‌خواه و فرشاد احمدزاده سه بازیکن دیگر پرسپولیس هستند که در چند روز گذشته به دلیل سرماخوردگی به صورت کامل در تمرینات حضور نداشتند و این احتمال وجود دارد که با تصمیم برانکو در این بازی به میدان نروند.

در تیم پیکان نیز آرش برهانی و بهادر عبدی دو غایب مطرح فیروزه‌ای پوشان هستند.

آرش برهانی، به دلیل ناآمادگی از لیست پیکان برای این بازی خط خورده است. این در حالی است که گفته می‌شد او به دلیل مصدومیت نمی‌تواند تیمش را همراهی کند اما در این بازی غیبت او به دلیل مصدومیت نیست و مهاجم سابق استقلال به خاطر ناآماده بودن از لیست پیکان خط خورده است.

بهادر عبدی نیز به دلیل عدم آمادگی روحی به دلیل درگذشت پدر و مادرش همجنان جایی در فهرست پیکان ندارد.

دیدار دو تیم پیکان و پرسپولیس امروز از ساعت 15:15 در ورزشگاه شهر قدس برگزار خواهد شد.

6017