پیکان صفر- پرسپولیس صفر/ تعارف صدر جدول به تراکتورسازی

پیکان صفر- پرسپولیس صفر/ تعارف صدر جدول به تراکتورسازی

وبسایت رسمی برنامه نود - دیدار تیمهای پرسپولیس و پیکان از ساعت 15:15 در ورزشگاه شهدای شهرقدس آغاز شد.

به گزارش وب سایت نود، دو تیم در هفته یازدهم مسابقات لیگ به مصاف هم رفتند.

ترکیب پرسپولیس: رادوشوویچ، سيد جلال حسینی، محمد انصاری، كمال كاميابي‌نيا، محسن ربيع‌خواه، علی عليپور، حسين ماهينی، محسن مسلمان، مهدی طارمي، فرشاد احمدزاده و وحید امیری.

ترکیب پیکان: رحمان احمدی، سیاوش یزدانی، امیرحسین صادقی، مهدی شیری، آرمان قاسمی، ماهان رحمانی، محمد صادق بارانی، سیامک نعمتی، مرتضی آقا خان، ابوالفضل ابراهیمی و گادوین منشا.

دقایق حساس نیمه اول:

دقیقه 2: پاس عمقی فرشاد احمدزاده برای مهدی طارمی وی را صاحب موقعیت گلزنی کرد اما ضربه آرام او را احمدی به راحتی مهار کرد.

دقیقه 5: روی فرصت طلبی بازیکنان پرسپولیس، مهدی طارمی پشت محوطه جریمه پیکان صاحب فرصت شد که باز هم احمدی توپ را مهار کرد.

دقیقه 9: روی حرکت انفرادی گادوین منشا می رفت تا دروازه پرسپولیس باز شود که دفاعِ گلر و مدافع پرسپولیس در شرایطی سخت مانع از این مهم شد.

دقیقه 20: گادوین منشا روی پاس پشت دفاع هم تیمی هایش با گلر پرسپولیس تک به تک شد که رادوشویچ با خروج به موقع مانع از گلزنی منشا شد. 

دقیقه 22: ارسال وحید امیری از جناح چپ، به مهدی طارمی رسید که 2 مدافع پیکان را در اطراف خود می دید اما ضربه این بازیکن از بالای دروازه احمدی به بیرون رفت.

دقیقه 39: خطای امیرحسین صادقی چسبیده به محوطه جریمه پیکان برای این تیم با یک ضربه آزاد همراه بود که محمد انصاری آن را به بیرون زد.

دقایق حساس نیمه دوم:

دقیقه 53: گادوین منشا باز هم صاحب موقعیت شد اما تعادلش را از دست داد تا نتواند ضربه خوبی به توپ بزند.

 دقیقه 60: ارسال از جناح راست مسلمان با ضربه سر مهدی طارمی همراه شد اما توپ او با اختلاف کم از بالای دروازه پیکان به بیرون رفت.

دقیقه 63: ضربه فنی اما آرام منشا که روی یک موقعیت خطا نصیب پیکان شد را گلر پرسپولیس به آسانی مهار کرد.

دقیقه 65: روى هجوم پیکانى ها محمد انصارى براى قطع پاس حریف توپ را با دست لمس کرد که داور با دادن کارت زرد دوم او را از زمین اخراج کرد.

دقیقه 87: حرکت انفرادی منشا، دفاع پرسپولیس را به آسانی به هم ریخت و می رفت ضربه او وارد دروازه پرسپولیس شود که با برخورد به دفاع پرسپولیس به کرنر رفت.

دقیقه 89: ضد حمله پرسپولیسی ها توسط رضاییان، مهدی طارمی را صاحب فرصت کرد اما ضربه او را مدافع پیکان در حالی که احمدی هم خروج کرده بود به بیرون زد.

دقیقه 93: منشا در شرایط تک به تک به توپ ضربه زد که رادوشوویچ دروازه بان پرسپولیس مانع عبور توپ شد و در ریباند دیگر بازیکن پیکان به سمت دروازه خالی ضربه زد که سیدجلال حسینی از روی خط توپ را برگرداند و مانع گل شدن آن شد.

برای تماشای خلاصه بازی اینجا کلیک کنید.

2051