پیش بازی منچستر یونایتد - فاینورد؛ شیاطین سرخ به دنبال سومین برد خانگی و هموار کردن راه صعود

پیش بازی منچستر یونایتد - فاینورد؛ شیاطین سرخ به دنبال سومین برد خانگی و هموار کردن راه صعود

وبسایت رسمی برنامه نود - یونایتد در هفته پنجم لیگ اروپا، جدال حساسی مقابل فاینورد دارد.

به گزارش وبسایت نود، منچستر یونایتد در هفته پنجم لیگ اروپا، در الدترافورد میزبان فاینورد است، باخت یونایتد در هفته چهارم لیگ اروپا مقابل فاینورد شرایط در گروه اول این تورنمنت پیچیده کرد. اکنون فنرباغچه و فاینورد با هفت امتیاز صدرنشین هستند و یونایتد شش امتیازی در رده سوم قرار دارد. منچستریونایتد برای صعود به 4 امتیاز از دو بازی اخر خود احتیاج دارد. این در حالی است که فاینورد در بازی رفت موفق شد تیم مورینیو را شکست دهد. در صورتی که فاینورد در این مسابقه هم یونایتد را مغلوب سازد و فنرباغجه، زوریا را شکست دهد، یونایتد با لیگ اروپا خداحافظی می کند.

شرایط یونایتد در این فصل در لیگ اروپا جالب بوده است، آن ها دو بازی خانگی خود را برده اند و در دو بازی خارج از خانه شکست خورده اند. در آن سمت میدان، فاینورد که در دوازده بازی ابتدایی فصل، یازده برد را بدست آورده بود، در هفته های اخیر شرایط سختی را تجربه کرده است. آن ها در 5 بازی اخیر خود فقط یک برد را کسب کرده اند.

مورینیو تایید کرد که مخیتاریان در این مسابقه برای یونایتد به میدان خواهند رفت. به نظر می رسد رونی و زلاتان هم که در دیدار مقابل آرسنال در ترکیب اصلی یونایتد نبودند، در این مسابقه از ابتدا برای شیاطین سرخ به میدان بروند.

اریک بایی و اسمالینگ همچنان غایبین یونایتد در خط دفاع هستند، اما به نظر می رسد شاو آماده این بازی خواهد بود. فرمیر و فن بیک به دلیل مصدومیت در ترکیب فاینورد حاضر نخواهند بود، بوتگین هم به دلیل محرومیت غایب است.

ترکیب احتمالی دو تیم

آمار و اطلاعات بازی؛

دو تیم فقط یک بار پیش از این در الدترافورد به مصاف هم رفته اند، اکتبر سال 1997، که یونایتد با گل های اسکولز و اروین، 2-1 پیروز شد.

فاینورد در شش سفر اخیرش به انگلیس، فقط یک بار پیروز شده است. 2 تساوی و 3 باخت. البته آن برد در آخرین سفر این تیم به انگلیس رقم خورد: پیروزی 1-0 مقابل نیوکاسل در سپتامبر 2002.

یونایتد در 13 مسابقه از 14 بازی اخیرش در خانه در بازی های اروپایی، موفق به گلزنی شده است. تنها مسابقه ای که یونایتد در 14 بازی اخیرش در خانه، نتوانست به گل برسد، مسابقه مقابل تیم هلندی آیندهوون بود.

فاینورد در سه مسابقه از 4 مسابقه اخیرش در اروپا در مقابل تیم های انگلیس، کلین شیت کرده است.

رونی بعد از گلزنی در دیدار مقابل فنرباغجه، به رکورد 38 گل اروپایی برای یونایتد در اروپا رسید، که با رکورد نیستلروی برابری می کند.

2021