آرسنال 2 - 2 پاریسن ژرمن؛ تکلیف صدرنشینی به بازی آخر کشید

آرسنال 2 - 2 پاریسن ژرمن؛ تکلیف صدرنشینی به بازی آخر کشید

وبسایت رسمی برنامه نود - در پنجمین بازی از مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، دو تیم آرسنال و پاریسن ژرمن در لندن به مصاف هم رفتند که به مانند دیدار رفت، بازی با تساوی به پایان رسید.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، دیدار رفت دو تیم در پاریس با تساوی 1-1 پایان یافته بود و امشب دو تیم به تساوی 2-2 رضایت دادند تا هر دو تیم با 11 امتیاز و با اختلاف تفاضل در رده اول و دوم گروه قرار بگیرند و تکلیف تیم صدرنشین به بازی آخر موکول شود.

دقیقه '15: كرنر ارسالي از سمت راست با ضربه سر كاوانی در تیر یک و سپس دخالت تیاگو سيلوا همراه شد كه گيبس در آخرين لحظه توپ را از روی خط برگشت داد.

دقيقه '18 (0-1)(ادینسون کاوانی): پاریسی ها به گل اول دست یافتند؛ ماتويدی از سمت چپ وارد محوطه آرسنال شد و پاس عرضي او به دهانه دروازه با ضربه كاواني از خط عبور كرد.

دقيقه '1+45 (1-1)(اولیویه ژیرو): روي پاس عالي اوزيل به سانچز و سر توپ سانچز، كريچووياك با تكل خود اين بازيكن را نقش زمين كرد تا داور نقطه پنالتي را نشان دهد؛ ژيرو پشت توپ قرار گرفت و خلاف جهت حركت دروازه بان حساب كار را 1-1 كرد و نیمه اول با همین نتیجه پایان یافت.

دقيقه '53: فرصت خوبی که برای پاریس از دست رفت؛ ضربه ايستگاهي عالي مورا از پشت محوطه با برخورد به تير افقي به بيرون رفت.

دقيقه '59 (2-1)(OG): آرسنال با چند دقیقه اعمال فشار روی دفاع حریف به گل دوم رسید؛ ارسال توپ از سمت راست به داخل محوطه با ضربه زميني الكسيس همراه شد كه ماركينیوش توپ را برگشت داد اما توپ به وراتي برخورد كرد و وارد دروازه شد تا گل به خودي ثبت شود.

دقيقه '77 (2-2)(لوکاس مورا): بعد از این گل، فشار شاگردان امری افزایش یافت و آنها روی كرنر ارسالي بن عرفا از راست با ضربه سر مورا در تير دوم به گل تساوی رسیدند.

دقيقه '79: كاواني در موقعيت تك به تك عجله كرد و با ضربه اي آرام و چيپ به راحتي توپ را به اوسپينا داد تا یک فرصت طلایی از دست میهمان برود.

دقيقه '81: ارسال عالي و تند و تيز مورا به روي دروازه با ضربه سر خطرناك كاواني از كنار دروازه به بيرون رفت تا مهاجم اروگوئه ای به مانند دیدار رفت فرصت های خوبی را از دست بدهد.

ترکیب دو تیم و آمار بازی:

ویدئوی خلاصه بازی را از اینـــجا ببینید.

1771