ناصر شفق: فدراسیون فوتبال برای صدور آی تی سی پول می گرفت

ناصر شفق: فدراسیون فوتبال برای صدور آی تی سی پول می گرفت

وب سایت رسمی برنامه- ناصر شفق مدیرعامل سابق تیم هایی چون تراکتورسازی تبریز و ابومسلم خراسان در گفت و گو با سایت نود تایید کرد که فدراسیون فوتبال در زمان صدور آی تی سی برای بازیکنان خارجی مبلغی در حدود 15 میلیون تومان دریافت می کرده است.

به گزارش سایت نود، در حالیکه دیروز امیررضا واعظی آشتیانی، مدیرعامل سابق استقلال، اخذ پول از باشگاهها در حین صدور آی تی سی برای بازیکنان خارجی توسط فدراسیون فوتبال را تایید کرده بود، امروز هم ناصر شفق عضو سابق هیات رئیسه فدراسیون و مدیرعامل سابق تیمهای تراکتورسازی تبریز و ابومسلم خراسان هم این ماجرا را تایید کرد.

ناصر شفق در این باره گفت: من دقیق یادم نمی آید که مبلغی که بابت صدور آی تی سی داده ایم چقدر بوده است اما فکر کنم حدود 15 میلیون تومان برای هر بازیکن به فدراسیون فوتبال می دادیم. البته اگر دقیق تر بخواهید، باید از مدیران مالی وقت باشگاه بپرسم که چقدر برای صدور آی تی سی هزینه کرده ایم. باز هم تاکید می کنم که درست خاطرم نیست که چقدر هزینه شده و باید  بپرسم.»

اما شفق به یک نکته مهم دیگر هم اشاره کرد و گفت: فدراسیون از باشگاهها بابت خروج بازیکنان و صدور آی تی سی شان هم پول می گرفت و این درحالی است که من در برنامه نود دوشنبه شب متوجه شدم که ظاهرا فیفا اعلام کرده صدور آی تی سی، چه در هنگام ورود و چه در هنگام خروج بازیکنان، رایگان است. البته این را نمی دانم که این کار تخلف است یا نه اما شخص من زمانی که مدیر عامل بودم برای آندرانیک تیموریان که به بولتون ترانسفر شد و محمد نصرتی که به النصر امارات رفت، هر کدام حدود 15 میلیون تومان به فدراسیون فوتبال پرداخت کردم. برای جاسم کرار در تراکتورسازی و دنی اولروم در ابومسلم و تراکتورسازی و پترویچ در ابومسلم هم ما پولهایی پرداخت کردیم. خلاصه اینکه برای ورود و خروج بازیکنان باید پول می دادیم.»

ناصر شفق از نکته جالبی هم پرده برداشته که فدراسیون فوتبال حتی در حین خروج بازیکنان هم از آنها پول می گرفته است!