آگوئرو: تری سرسخت‌ترین مدافعی است که در لیگ برتر مقابلش بازی کرده‌ام

آگوئرو: تری سرسخت‌ترین مدافعی است که در لیگ برتر مقابلش بازی کرده‌ام

وبسایت رسمی برنامه نود - سرخیو آگوئرو اعلام کرد جان تری یکی از سرسخت‌ترین مدافعینی بوده است که در تمامی دوران فوتبالش مقابل او بازی کردنه است.

به گزارش وبسایت نود، سرخیو آگوئرو پنج سال قبل به منچستر سیتی پیوست و چندین و چند بار مقابل جان تری به میدان رفته است، این مهاجم آرژانتینی از جان تری و سرخیو راموس به عنوان سرسخت‌ترین مدافعینی نام برد که مقابلشان بازی کرده است. او در مصاحبه با نشریه Daily Mirror اعلام کرد:

انتخاب 3 مدافع سر سختی که مقابلشان بازی کرده‌ام سخت خواهد بود، به نظرم راموس و تری سرسخت ترین مدافعینی بوده‌اند که مقابلشان به بازی کرده‌ام، به علاوه این دو باید از کاسیاس به عنوان یکی از سرسخت‌ترین دروازه‌بان‌هایی که مقابلش قرار گرفته‌ام یادآوری کنم.

جان تری که سابقه کاپیتانی چلسی و تیم ملی انگلیس را دارد همواره به عنوان یکی از مدافعین برتر دنیا شناخته شده است هرچند که او در فصل جاری تنها 5 بار برای چلسی در لیگ برتر به میدان رفته است و به نظر می‌رسد به انتهای دوران فوتبالش نزدیک می‌شود. همچنین این مدافع کهنه کار از زمانی که کونته سیستم 3-4-3 مخصوص به خودش را مورد استفاده قرار می‌دهد کمتر از گدشته در ترکیب آبی‌های لندن به میدان رفته است.

1899