دایی: عابدزاده به من افتخار داد

دایی: عابدزاده به من افتخار داد

به گزارش "ورزش سه"، نفت تهران این هفته در جدالى دیدنى در استادیوم تختى سایپا را پیش روى خود مى بیند و على دایى که خاطرات خوبى روى نیمکت نارنجى پوشان دارد فردا برابر آنها قرار خواهد گرفت.

تسلیت به آرام طبع و حقیقی

قبل از هرچیزى خسته نباشید مى گویم. عزادارى تان قبول. همینطور به عاشقان امام حسین، آقایان موذن زاده اردبیلى و همچنین آقایان حقیقى و آرام طبع تسلیت مى گویم.

باید به فرکی  درس پس بدهم

فردا بازى مهمى داریم مقابل استاد خودم و باید درس پس بدهیم و بازى خوبى انجام دهیم و بالاى جدول  بمانیم و سه امتیاز را کسب کنیم. بازى سختى داریم و آنها همیشه تیم هاى خوبى داشتند و بازى سختى را پیش بینى مى کنم.

سایپا بعد از ما موفق شود

سایپا به حق خودش نرسیده و امیدوارم بعد از باخت به ما به حق خودش برسد. من سایپا را دوست دارم و خصوصا آقاى فرکى را و البته بعد از بازى با ما به موفقیت برسند.

از مالکان درباره نفت بپرسید

مشکلات زیادى داریم و تنها مالى را نبینید. اینجا جاى پاسخ دادن به این مساله نیست و این سوال را از مالکان و مدیریت بپرسید که این وضع تا کى ادامه خواهد داشت. ما دیروز نتوانستیم تمرین کنیم و بعلت برفى که آمده بود و کارهایى که انجام نشد نتوانستیم تمرین کنیم.

من و عابدزاده رابطه خوبی داریم

عابدزاده به من افتخار داد و ما رابطه خوبى برعکس چیزى که رسانه ها مى نویسند با هم داریم. او امروز مى خواست به آمریکا برود و ما سال هاى خوبى در کنار هم داشتیم و هر کارى از دست مان بر بیاید براى هم انجام خواهیم داد.