رافینیا: برای پیروزی وابسته به مسی نیستیم

رافینیا: برای پیروزی وابسته به مسی نیستیم

وبسایت رسمی برنامه نود - تیم فوتبال بارسلونای اسپانیا پس از تساوی ناامید کننده برابر مالاگا، در چارچوب رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف سلتیک اسکاتلند برود.

به گزارش وب سایت نود، رافینیا بازیکن تیم فوتبال بارسلونا معتقد است که برای کسب پیروزی برابر حریف اسکاتلندی، به مسی وابسته نیستیم.

این بازیکن برزیلی در نشست خبری پیش از بازی در شهر گلاسکو اظهار داشت:

فکر نمی کنم که برای پیروز شدن به مسی وابسته باشیم، گرچه او بهترین بازیکن جهان است اما قادریم که بدون او هم بازی کنیم. در برابر مالاگا فرصت های زیادی را خلق کردیم اما از هیچ یک از موقعیت های گلزنی خود استفاده نکردیم. به نظرم در بازی بعد عملکرد بهتری خواهیم داشت.

رافینیا که در بازی برابر مالاگا حدود 77 دقیقه در ترکیب بارسلونا حضور داشت، امیدوار است تا باز هم این فرصت را داشته باشد تا بتواند در بازی برابر سلتیک شایستگی های خود را ثابت کند. این بازیکن در دو بازی قبلی که به عنوان بازیکن ثابت از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشته توانسته 3 گل به ثمر برساند. وی در این باره اظهار داشت:

از عملکرد شخصی خودم در ابتدای این فصل بسیار خوشحالم. البته تا مدتی هم درگیر مصدومیت زانوی خودم بودم. بازی با سلتیک بسیار دشوار خواهد بود و تماشاگران فشار زیادی روی تیم وارد خواهند کرد. بازیکنان سلتیک می خواهند تا در برابر ما خود را ثابت کنند و عملکرد بهتری نسبت به بازی در نیوکمپ ارائه دهند. به خوبی می دانیم که این بازی برای ما بسیار مهم است و برای کسب سه امتیاز این بازی باید تلاش بسیاری انجام دهیم.

2081