راموس: حالا به دنبال صدرنشینی در گروه هستیم؛ هرگز هم تیمی خود را سرزنش نمی کنم

راموس: حالا به دنبال صدرنشینی در گروه هستیم؛ هرگز هم تیمی خود را سرزنش نمی کنم

وبسایت رسمی برنامه نود - خطای هند فابیو کوئنترائو نزدیک بود امید های رئال مادرید برای صدرنشینی در گروه را پایان دهد، اما سرخیو راموس به دفاع از هم تیمی پرتغالی خود پرداخته است.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، راموس در مورد صحنه پنالتی گفت:

من هرگز هم تیمی خود را سرزنش نمی کنم چون هر کس ممکن است اشتباه کند. امروز کوئنترائو اشتباه کرد و فردا ممکن است نوبت من یا هم تیمی های دیگرم باشد. مهمترین مسئله این است که پیروز شدیم.

صعود به مرحله یک هشتم نهایی:

هدف ما کسب سه امتیاز مهم این مسابقه بود و باید همچنان به جمع آوری امتیازات ادامه دهیم. حالا به دنبال صدرنشینی در گروه هستیم، هرچند حالا می دانیم که باید مقابل حریف بسیار سختی قرار بگیریم. باید روی لالیگا تمرکز کنیم و بعداً زمان برای آماده سازی خواهیم داشت. نمی توانید در هر مسابقه به یک روش بازی کنید. رویکرد تیم و حتی حریف گاهی اوقات فرق می کند. چیز های زیادی روی نحوه بازی تیم تأثیر می گذارد.

واکنش:

در لحظات پایانی سختی کشیدیم و آنها به گل مساوی دست یافتند، اما بهترین قسمت بازی نحوه واکنش ما بود. ما تا لحظه آخر به مبارزه ادامه دادیم و موفق شدیم.

می دانیم که لیگ قهرمانان اروپا چقدر سخت است و در این ورزشگاه هواداران حریف شما را تحت فشار قرار می دهند. تیم خوب کار کرد، هرچند در نیمه دوم کمی ناکام بودیم و نتوانستیم برای رسیدن به گل دوم فشار بیاوریم.

1771