ابراز تاسف پاریسن ژرمن از عدم صدور ویزای اوریر توسط دولت انگلیس

ابراز تاسف پاریسن ژرمن از عدم صدور ویزای اوریر توسط دولت انگلیس

وبسایت رسمی برنامه نود - سرژ اوریر، مدافع پاریسن ژرمن به علت عدم صدور ویزا توسط دولت انگلیس، اجازه حضور در بازی پاریسن ژرمن و آرسنال در لیگ قهرمانان اروپا را پیدا نکرد.

به گزارش وبسایت نود، بازیکن 23 ساله ساحل عاجی که در ماه سپتامبر به علت درگیری با مامور پلیس به دو ماه زندان محکوم شده بود به علت عدم صدور ویزا توسط انگلیسی ها حق حضور در بازی پاریسن ژرمن و انگلیس را ندارد. مسئولین یوفا از این ماجرا ابراز تاسف کرده اند و پاریسن ژرمن هم از دولت انگلیس انتقاد کرده است.

پاریسن ژرمن اعتقاد دارد که دولت انگلیس در بررسی پرونده اوریر تاخیر داشته و تا روز سه شنبه جواب نهایی را نداده است. با توجه به این که اوریر در خارج از اروپا متولد شده است، نحوه صدور ویزا برای وی با دیگر بازیکنان متفاوت است. در حقیقت صدور ویزای وی  بر اساس قوانین دولت انگلیس حداقل سه هفته زمان می برد. دولت انگلیس در این باره توضیح داده است:

قوانین مهاجرت به صراحت اعلام کرده که افراد غیراروپایی که طی یک سال اخیر با پرونده قضایی مواجه شده باشند برای بررسی دقیق صدور ویزا باید منتظر باشند.

باشگاه پاریسن ژرمن هم به غیبت بازیکن ساحل عاجی در این بازی واکنش نشان داده است:

پاریسن ژرمن ابراز تاسف می کند که فرض بیگناهی روی تصمیم دولت بریتانیا تاثیری نگذاشت. یوفا نامه ای به فدراسیون فوتبال انگلیس و دولت بریتانیا فرستاد و از پاریسن ژرمن حمایت کرد و تاسف بار است که این بازیکن به علت قوانین غیرفوتبالی نمی تواند بازی کند.

اوریر از زمان بازگشت قرضی از تولوز، 40 بازی در پاریسن ژرمن داشته است. وی به کتک کاری با یک پلیس در ماه می متهم شد و علاوه بر دو ماه زندان به 600 یورو جریمه محکوم شد.

1140