پیش بازی اتلتیکو مادرید-آیندهوون؛ سیمئونه به دنبال خروج از بحران

پیش بازی اتلتیکو مادرید-آیندهوون؛ سیمئونه به دنبال خروج از بحران

وبسایت رسمی برنامه نود - اتلتیکو مادرید در شب پنجم دور گروهی بازی‌های لیگ قهرمانان، میزبان آیندهوون هلند خواهد بود.

به گزارش وب‌سایت رسمی برنامه نود، این بازی از هفته پنجم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا و از ساعت 23:15 شنبه و در ورزشگاه ویسنته کالدرون برگزار خواهد شد. ضمن اینکه قضاوت این بازی بر عهده الکسی کولباکوف از بلاروس خواهد بود.

اتلتیکو درحالی پای به این بازی می‌گذارد که با 3 شکست در 4 بازی اخیر، بدترین شروع خود را با سیمئونه تجربه می‌کند. آن‌ها درحال حاضر در لالیگا پنجم هستند و در آخرین بازی خود، در خانه با 3 گل مغلوب رئال مادرید شدند. پس از 170 بازی، اولین باری است که اتلتیکو 2 شکست پیاپی در لیگ داشته است و این تیم که این سالها به دفاع خوبش شناخته شده بود، در 5 بازی اخیر نتوانسته کلین شیت کند. احتمالا پس از شکست سنگین مقابل رئال، احتمالا تغییراتی در ترکیب تیم ایجاد خواهد شد. گامیرو ممکن است به همراه گایتان به ترکیب اصلی بازگردد. ضمن اینکه تنها مصدوم شایان ذکر این تیم، اگوستو فرناندز است.

از سوی دیگر اما آیندهوون هم شرایط مساعدی ندارد و در 10 بازی اخیر تنها 2 پیروزی کسب کرده است. آن‌ها با اختلافی 6 امتیازی نسبت به فاینورد در رده سوم لیگ قرار دارند. ضمن اینکه در لیگ قهرمانان هم وضعیت خوبی ندارند و تنها امتیاز آن‌ها در تساوی مقابل روستوف کسب شده است. زوئت که در بازی رفت غایب بود، برای این بازی درون دروازه قرار خواهد گرفت اما کماکان، هندریکس، لوکادیا و دی‌یونگ غایب خواهند بود.

ترکیب احتمالی دوتیم

اخبار دو تیم و نکات آماری بازی

اتلتیکو در 5 بازی بین دو تیم هرگز شکست نخورده است.آیندهوون تنها یک بازی از 19 بازی قبل خود در اروپا مقابل تیم های اسپانیایی را برده است.اتلتیکو تنها تیمی است که همه بازی‌های خود در این فصل لیگ قهرمانان را پیروز شده است.اتلتیکو در 19 بازی خانگی لیگ قهرمانان تحت هدایت سیمئونه، تنها 5 گل دریافت کرده است.تیم هلندی در 9 بازی آخر خارج خانه لیگ قهرمانان خود، پیروز نبوده است.

پیش‌بینی نتیجه بازی

 1405