پیش بازی روستوف - بایرن مونیخ؛ ماموریت سخت سعید و سردار در خانه

پیش بازی روستوف - بایرن مونیخ؛ ماموریت سخت سعید و سردار در خانه

وبسایت رسمی برنامه نود - روستوف از هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا میزبان بایرن مونیخ خواهد بود.

به گزارش وبسایت نود، روستوف برای زنده نگه داشتن های امیدش برای حضور در رقابت های یورو لیگ چشم به امتیاز گرفتن از بایرن مونیخ در خانه اش دارد. دو تیم روز چهارشنبه از راس ساعت 20:30 با قضاوت سوراس دیاز از پرتغال به مصاف هم خواهند رفت.

وضعیت دو تیمروستوف: در بازی قبلی آن ها در حالی که در می رفت دست به کار بزرگی بزنند و اتلتیکو مادرید را در ویسنته کالدون متوقف کنند در لحظات پایانی بازی گل دوم را دریافت کردند و دست خالی از مادرید برگشتند. روستوف هم اکنون در رده چهارم گروه D قرار دارد و با آیندهوون تیم های 1 امتیازی این گروه هستند. این دو تیم در روز آخر بازی ها در ورزشگاه فیلیپس آرنا آیندهوون با هم دیدار خواهند کرد و آن بازی می تواند تکلیف تیم سوم این گروه را مشخص کند. روستوف در بازی های اخیر خود نتایج خوبی کسب نکرده و این تیم در 10 بازی آخر تنها 3 برد در کارنامه این تیم دیده می شود. آخرین بازی آن ها در لیگ روسیه مقابل روبین کازارن برگزار شد که با تساوی 0 - 0 خاتمه یافت. روستوف هم اکنون با کسب 21 امتیاز در مکان ششم جدول لیگ برتر روسیه قرار دارد و فاصله ای 13 امتیازی با صدر جدول دارد. دانیلیانت برای بازی مقابل بایرن مونیخ می تواند از تمامی بازیکنانش استفاده کند و بازیکن محروم یا مصدوم ندارد.

بایرن مونیخ: آنچلوتی روزهای سختی را در آلمان سپری می کند و روز به روز انتقادهای بیشتری از شیوه بازی تیم او می شود. هفته جاری آن ها با باخت مقابل دورتموند پس از مدت ها صدر جدول بوندس لیگا را از دست دادند. در لیگ قهرمانان اروپا اگر چه در جایگاه دوم جدول قرار گرفته اند اما عملکرد خوبی از خود به نمایش نگذاشته اند. آنچلوتی برای بازی مقابل روستوف چندین بازیکن اصلی خود همچون نویر، ویدال، روبن، کومان و مارتینز را در اختیار نخواهد داشت. بایرن مونیخ برای زنده نگه داشتن شانسش برای صدر نشینی در این گروه به کسب 3 امتیاز مقابل روستوف نیاز دارد.

ترکیب احتمالی دو تیم

7899