نماینده اینتر و ارزیابی وضعیت دو بازیکن در دیدار رئال مادرید - اسپورتینگ

نماینده اینتر و ارزیابی وضعیت دو بازیکن در دیدار رئال مادرید - اسپورتینگ

وبسایت رسمی برنامه نود - Calciomercato.com در گزارش خود مدعی شده که تیم اینتر میلان نماینده های خود را برای بررسی وضعیت خامس رودریگز به لیسبون فرستاده بودند تا دیدار دو تیم رئال مادرید و اسپورتینگ را تماشا کنند.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، باشگاه ایتالیایی ماریو کورسو را به عنوان نماینده خود فرستاده، تا گزارشی از وضعیت دو بازیکن در ورزشگاه ژوزه آولاده تهیه کند: آن دو بازیکن خامس رودریگز از رئال مادرید و گلسون مارتینز از اسپورتینگ است.

گروه سونینگ که قصد سرمایه گذاری در اینتر را دارند، خامس را به عنوان یکی از گزینه های تقویت تیم در تابستان آینده مد نظر قرار داده اند. و طبق گزارش رسانه های ایتالیایی، باشگاه می خواهد برای فصل آینده دو یا سه بازیکن ستاره جذب کند. در تابستان امسال آنها در آخرین روز نقل و انتقالات پیشنهادی 85 میلیون یورویی برای هافبک کلمبیایی ارسال کردند که مورد قبول واقع نشد. حالا آنها معتقدند که وضعیت کنونی خامس زیر نظر زیدان در نهایت منجر به آن خواهد شد که وی در مورد حضور در رئال مادرید تجدید نظر کند.

کورسو همچنین وضعیت گلسون مارتینز 21 ساله را نیز ارزیابی خواهد کرد. کسی که در دیدار نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در سانتیاگو برنابئو درخشان ظاهر شد و توجه بسیاری از باشگاه های اروپایی مانند منچستر یونایتد، بارسلونا و منچستر سیتی را نیز به خود جلب کرد. روزنامه پرتغالی Récord گزارش داده که بسیاری از استعداد یاب ها دیدار امشب او را از نزدیک تماشا کرده اند. قرارداد او با اسپورتینگ تا سال 2021 تمدید شده و رقم فسخ آن 60 میلیون یورو است.

1771