لوییز انریکه: مسی و پیکه آماده خواهند بود

لوییز انریکه: مسی و پیکه آماده خواهند بود

وبسایت رسمی برنامه نود - لوییز انریکه در کنفرانس مطبوعاتی دیدار بارسلونا و سلتیک اعلام کرد جرارد پیکه و لیونل مسی آماده حضور در دیدار مقابل سلتیک هستند.

به گزارش وبسایت نود، بارسلونا بدون مسی در دیدار مقابل مالاگا موفق به پیروزی نشد اما با بازگشت این اعجوبه آرژانتینی به تمرین بارسلونا، بار دیگر آماده حضور در میادین خواهد بود، همچنین جرارد پیکه که در دیدار مقابل مالاگا دچار مصدومیتی جزئی شده بود به نظر می‌رسد برای دیدار مقابل سلتیک آماده خواهد بود. لوییز انریکه در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این دیدار حاضر شد و در خصوص شرایط این دیدار توضیح داد:

امروز صبح مسی را دیدم، او در بهترین شرایط خود نیست اما همیشه آماده حضور در میادین است و به همین دلیل مطمئن هستم که برای این دیدار آماده خواهد بود. پیکه نیز شرایط خوبی دارد، او دچار مصدومیتی جزئی شده بود اما امیدوارم برای حضور در این دیدار مشکلی نداشته باشد.

بارسلونا در نخستین دیدار خود در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در فصل جاری موفق شد در نیوکمپ با حساب 7-0 سلتیک را بدرقه کند اما لوییز انریکه اعتقاد دارد این دیدار با دیداری که دو تیم در نیوکمپ داشتند تفاوت زیادی خواهد داشت، سلتیک تنها در صورتی از این گروه صعود خواهد کرد که مقابل بارسلونا به پیروزی برسد و امیدوار باشد تا سیتی موفق به پیروزی مقابل مونشن‌گلادباخ نشود تا در این صورت منتظر دیدار رو در رو با منچستر سیتی باشد. انریکه در مورد شرایط این دیدار ادامه داد:

دیدار پیش رو تفاوت زیادی با دیدار نیوکمپ دارد، شاید تا حدی تجربه‌ای شبیه به دیدار برگشت مقابل سیتی در انتظار ما باشد. برای همه چیز باید آماده باشیم چراکه مشخصا دیدار سختی را در پیش خواهیم داشت. گلزنی در دقایق ابتدایی اهمیت بسیاری خواهد داشت و با توجه به شرایطی که سلتیک دارد به نظر می‌رسد آن‌ها دیدار هجومی را ارائه خواهند داد.

مسابقات ابتدای هفته اسپانیا باعث شد اختلاف امتیاز بارسلونا و رئال مادرید به 4 امتیاز افزایش یابد اما به نظر می‌رسد لوییز انریکه از این مسئله نگرانی نخواهد داشت:

قبلا این تجربه را داشته‌ام، تنها در هفته دوازدهم قرار داریم، تنها 5 دیدار از لیگ قهرمانان را پشت سر گذاشته‌ایم و هنوز به کریسمس هم نرسیده‌ایم،  مهمترین مسئله‌ای که وجود دارد این است که به راهمان ادامه دهیم و سعی کنیم تمامی در تمامی جام‌های موجود به قهرمانی برسیم.

1899