لاپادولا: برلوسکونی سمبل میلان است

لاپادولا: برلوسکونی سمبل میلان است

وبسایت رسمی برنامه نود - لاپادولا، مهاجم میلان می گوید که نخستین حضور در دربی دلامادولینا باعث شده احساس زیبایی را تجربه کند

به گزارش وبسایت رسمی برنامه نود، مهاجم پیشین پسکارا که در ده دقیقه پایانی بازی وارد میدان شد تا در تساوی 2 بر 2 یکشنبه شب میلان و اینتر ایفای نقش کرده باشد، در خصوص این بازی اظهار داشت:

تجربه نخستین دربی احساس خوبی به من داد. درست است که نتیجه چندان باب میل ما نبود اما میلان بازی زیبایی را ارائه داد. گل خوردن در دقایق پایانی همیشه تلخ است اما راضی هستیم چرا که فوتبال خوبی ارائه کردیم.

او در خصوص سیلیو برلوسکونی که به شدت توسط هواداران مورد تحسین قرار گرفت افزود:

برلوسکونی؟ او سمبل میلان است. او سال های سال میلان را در ایتالیا و جهان به عنوان قطبی در فوتبال معرفی کرد. من دیدم که روی سکوها چه استقبال با شکوهی از او به عمل آمد. هواداران عاشق او هستند. او پس از بازی هم به ما تبریک گفت. برلوسکونی می گوید که ما در مسیر درستی هستیم و اگر اعتماد به نفسمان را حفظ کنیم و خودباوری داشته باشیم، روزهای خوب میلان فرا می رسد.

او در خصوص دعوت شدنش به تیم ملی ایتالیا نیز ادامه داد:

دعوت شدن به تیم ملی همیشه مایه غرور هر بازیکنی است. ایتالیا تیم خوب و یکدستی دارد. همه بازیکنان از هم درک متقابلی دارد. با تلاش بیشتر می توانیم قله های موفقیت را با تیم ملی فتح کنیم.

1313