پورغلامی: پرسپولیس مقابل پیکان روز آسانی نخواهد داشت/ تیم برانکو نقطه ضعف بزرگی ندارد

پورغلامی: پرسپولیس مقابل پیکان روز آسانی نخواهد داشت/ تیم برانکو نقطه ضعف بزرگی ندارد

وبسایت رسمی برنامه نود - مربی تیم پیکان گفت: پرسپولیس را به خوبی آنالیز کرده‌ایم و برنامه خاصی برای مقابله با آنها داریم. خط حمله ما جزو خوب‌های لیگ است و قطعاً در این بازی تقابل مهاجمان ما با مدافعان پرسپولیس لحظات جذابی را در این بازی رقم خواهد زد.

فرهاد پورغلامی، مربی تیم پیکان در گفت‌وگو با خبرنگار وبسایت نود در خصوص شرایط این تیم پیش از بازی هفته یازدهم مقابل پرسپولیس گفت: خدا را شکر در حال حاضر وضعیت تیم خیلی خوب است. با وجود اینکه وقفه اخیر لیگ باعث متوقف شدن روند خوب ما شد اما با تمرینات خوبی که انجام دادیم، تمام بازیکنان از نظر بدنی در شرایط خوبی قرار دارند برای بازی سخت پنجشنبه برابر پرسپولیس آماده هستند.

دستیار مجید جلالی در مورد ارزیابی خود از تیم پرسپولیس نیز اظهار داشت: در حال حاضر پرسپولیس شرایط ایده‌آلی دارد. آنها فصل گذشته در خط دفاعی ضعف داشتند اما در این فصل خط دفاعی آنها تبدیل به نقطه قوتشان شده است. البته نباید از خلاقیت بالای بازیکنان این تیم در خط هافبک و قدرت مهاجمان این تیم هم به راحتی گذشت و به نحوی می‌شود گفت پرسپولیس در شرایط فعلی نقطه ضعف بزرگ و خاصی را در ترکیب خود ندارد.

او افزود: پرسپولیس تیم قدرتمندی است و صدرنشینی این تیم هم نشان دهنده همین موضوع است. با این وجود ما این تیم را به خوبی آنالیز کرده‌ایم و برنامه خاصی برای مقابله با پرسپولیس داریم. خط حمله ما جزو خوب‌های لیگ است و قطعاً در این بازی تقابل مهاجمان ما با مدافعان پرسپولیس لحظات جذابی را در این بازی رقم خواهد زد.

مربی تیم پیکان در مورد پیش‌بینی خود از نتیجه بازی هفته یازدهم با پرسپولیس تصریح کرد: به هیچ وجه نمی‌شود نتیجه بازی را پیش‌بینی کرد. کار سختی مقابل پرسپولیس دارم اما اعتقاد دارم پرسپولیس هم مقابل ما روز آسانی نخواهد داشت. من امیدوارم روز بازی شرایط آب و هوا هم خوب باشد تا تماشاگران شاهد یک بازی زیبا و تماشاگرپسند باشند و تیمی که عملکرد بهنری داشت برنده بازی باشد.

فرهاد پورغلامی در پایان در خصوص هدف کادرفنی پیکان در رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر گفت: اصلی‌ترین هدف ما در فصل جاری کسب یک رتبه تک رقمی در لیگ است و قطعاً نیم نگاهی هم به کسب سهمیه لیگ قهرمانان خواهیم داشت. خوشبختانه در حال حاضر در جدول شرایط خوبی داریم اما تا پایان لیگ راه زیادی باقی مانده است و تلاش خواهیم کرد که همین روند را حفظ کنیم.

6017