بیلیچ در لبه پرتگاه؛ بنیتز یکی از گزینه های هدایت وستهم

بیلیچ در لبه پرتگاه؛ بنیتز یکی از گزینه های هدایت وستهم

وبسایت رسمی برنامه نود - سران وستهم ممکن است به زودی با بیلیچ قطع همکاری کنند.

به گزارش وبسایت نود، وستهم اگرچه فصل قبل نتایج خوبی گرفت و امیدوار بود در فصل جدید با نقل مکان به ورزشگاه جدید خود، شرایط بهتری را هم تجربه کند، اما تیم بیلیچ اکنون شرایط بحرانی ای را سپری می کند. شکست مقابل تاتنهام آن ها را در یک امتیازی منطقه سقوط قرار داده است. وستهم هفته آینده با منچستر یونایتد در لیگ برتر و سپس جام اتحادیه بازی می کند، شکست در بازی اول آن ها را به منطقه سقوط نزدیک می کند و در صورت باخت در بازی دوم، از جام اتحادیه کنار می روند و شاید هفته آینده کار بیلیچ در وستهم به پایان برسد.

وستهم در این فصل در شش بازی خانگی در ورزشگاه جدید خود، فقط دو برد را کسب کرده است و در مجموع در 12 بازی لیگ جزیره در فصل جاری، فقط سه برد را به دست آورده است. شکست در لحظات پایانی در دربی لندن مقابل تاتنهام، باعث شده تا شرایط برای بیلیچ بدتر از قبل شود.

طبق اعلام تلگراف، بعد از این شکست، سران وستهم به فکر گزینه های جانشین در مورد سرمربی افتاده اند. گفته می شود ادی هاو، سرمربی بورنموث، مانچینی سرمربی سابق منچستر سیتی و بنیتز سرمربی نیوکاسل گزینه های چکش ها به حساب می آیند. در این لیست، فقط مانچینی فعلاً روی نیمکت تیمی حضور ندارد. بنیتز در حالی به نیمکت وستهم لینک شده است، که همراه تیمش نیوکاسل در چمپیونشیپ، شرایط خیلی خوبی را تجربه می کند و هشت برد پیاپی را کسب کرده است.

2021