کولمن: بیل بهترین بازیکن جهان و بهترین لژیونر بریتانیا خواهد شد

کولمن: بیل بهترین بازیکن جهان و بهترین لژیونر بریتانیا خواهد شد

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی تیم فوتبال ولز معتقد است ستاره ولزی رئال مادرید همچنان در حال پیشرفت است و به زودی به عنوان بهترین لژیونر فوتبال بریتانیا معرفی خواهد شد.

به گزارش وب سایت نود، گرت بیل ستاره ولزی باشگاه رئال مادرید در سال 2016 هم در عرصه باشگاهی و هم در رقابت های ملی درخشش بسیار خوبی داشت.

بیل همراه با رئال مادرید در سال 2016 به دومین عنوان قهرمانی خود در لیگ قهرمانان اروپا دست یافت که یازدهمین قهرمانی کهکشانی های رئال مادرید در تاریخ این باشگاه بود. پس از آن گرت بیل در رقابت های یورو 2016 همراه با تیم ملی ولز درخشش خیره کننده ای داشت و یکی از عوامل صعود تیم ملی کشورش به مرحله نیمه نهایی این رقابتها بود. کریس کولمن در یکی از برنامه های فوتبالی شبکه اسکای اسپورت در پاسخ به این سئوال که آیا گرت بیل بهترین بازیکن فوتبال جهان خواهد شد یا خیر، گفت:

به نظر من، او همچنان در حال پیشرفت است. بیل دو سه سال فوق العاده را پشت سر گذاشته و گل های بسیار زیبایی زده است. اگر او بهترین بازیکن جهان نباشد، قطعاً یکی از بهترین ها خواهد بود. او در زمین به خوبی با آرون رمزی هماهنگ شده است. او کم کم رکورد بهترین گلزن تاریخ بازی های ملی ولز را از آن خود خواهد کرد. او همیشه پر از انگیزه است، و مثل یک ماشین می دود. طولی نخواهد کشید که او به عنوان بهترین لژیونر تاریخ فوتبال بریتانیا شناخته شود.

2081