گالاس: اطرافیان نصری می خواستند با شوکر به من حمله کنند

گالاس: اطرافیان نصری می خواستند با شوکر به من حمله کنند

وبسایت رسمی برنامه نود - سمیر نصری و ویلیام گالاس که زمانی در کنار هم در آرسنال و تیم ملی فرانسه بازی می کردند هرگز رابطه خوبی با هم نداشتند.

به گزارش وبسایت نود، گالاس در زمان حضورش در تاتنهام حاضر نشد که با نصری دست بدهد تا مشکلات این دو بیش از پیش نمایان شود. اختلاف این دو بازیکن در سال 2008 آغاز شد زمانی که نصری در اتوبوس تیم ملی فرانسه جای آنری نشست ، اتفاقی که از نظر گالاس بی احترامی به شمار می رفت. گالاس در مورد اتفاق دیگری بعد از آن روز صحبت کرد:

من در حال استراحت در هتل با خانواده ام بودم. در حین اردوی تیم ملی فرانسه با خانواده داشتم ناهار می خوردم. پس از ناهار از هتل خارج شدم و چند نفر به من نزدیک شدند. در ابتدا نمی خواستم با آنها صحبت کنم اما فهمیدم که یکی از این افراد از دوستان نصری است و او را در تمرین آرسنال دیده بودم. آن فرد به من اشاره کرد که از طرف نصری آمده که در خودرویی در آن حوالی منتظر بود اما پسرخاله ام که پلیس است به من گفت که دلیلی ندارد که آنها را همراهی کنم. به اطراف نگاه کردم و دیدم یک نفر با یک ساک در گوشه ای نشسته است. در ان ساک، شوکر الکتریکی بود. نمی دانم که دلیلش چه بود و آیا هدف، حمله به من بود یا نه اما خوشحالم که آن روز اقوامم در کنارم بودند در غیر این صورت نمی دانم که چه اتفاقی می توانست رخ بدهد.

در واقع گالاس مدعی شده که اطرافیان نصری قصد حمله به وی با شوکر الکتریکی را داشته اند، ادعایی که در نوع خود عجیب به نظر می رسد.

1140