تشکر ویژه برلوسکونی از هواداران میلان: اشک مرا درآوردید

تشکر ویژه برلوسکونی از هواداران میلان: اشک مرا درآوردید

وبسایت رسمی برنامه نود - بنر بی نظیر هواداران میلان در جریان دیدار دیشب تیمشان مقابل اینتر برلوسکونی را بر آن داشت تا طی یادداشتی از آن ها تشکر کند.

به گزارش وبسایت رسمی برنامه نود، دربی دلامادولینا در دقیقه 93 با گل پریشیچ، 2 بر 2 مساوی شد. سیلیویو برلوسکونی که از بنر بزرگ هواداران میلان در ورزشگاه که عکس او را به همراه افتخاراتی که کسب کرده است به تصویر کشیده بود شگفت زده شده است، در خصوص محبت هواداران میلان نوشت:

متشکرم، متشکرم و متشکرم! چیی که دیدم زیبا، هیجان انگیز و شگفت آور بود. اینکه برای این بازی حساس وارد سن سیرو شوم و این گونه توسط میلانیستاها مورد استقبال قرار بگیرم باعث افتخار است. کورواسورد شگفت زده ام کرد. واقعا از آن ها ممنونم. این بنر فوق العاده بود. همه دنیا این بنر را دیدند و من به این موضوع افتخار می کنم. افتخار می کنم که آن چه در ایتالیا، اروپا و جهان اتفاق افتاد را فراموش نکردید و احساسی که میان من و هواداران جاری است، فداکاری ها و فتوحاتی که در کنار هم به دست آوردیم از یاد نرفته است. نمایش دیشب مختص من نیست. بلکه برای همه میلانی های دنیاست. شما باعث شدید که اشک شوق بریزم. زنده با میلان تا ابد.

با عشق و قلبی به رنگ روسونری، سیلویو برلوسکونی

1313