امری: پاریسن ژرمن از زمان تساوی با آرسنال، پیشرفت های زیادی کرده است

امری: پاریسن ژرمن از زمان تساوی با آرسنال، پیشرفت های زیادی کرده است

وبسایت رسمی برنامه نود - امری معتقد است تیمش نسبت به بازی دور رفت، پیشرفت کرده است.

به گزارش وبسایت نود، پاریسن ژرمن در حالی در پنجمین بازی دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا در لندن میهمان آرسنال است که آن ها در بازی رفت در خانه نتوانستند آرسنال را شکست دهند و حالا برای صدرنشینی کار سختی در لندن دارند، امری سرمربی پاریسن ژرمن در آستانه این دیدار مهم، اذعان کرده تیمش نسبت به بازی رفت، پیشرفت کرده است:

بازی متفاوتی خواهد شد، چرا که آن ها در خانه بازی می کنند. آرسنال بازیکنان بزرگ و با کیفیت زیادی در ترکیب خود دارد. در مسابقه اول ما در خانه بازی کردیم و می توانستیم پیروز میدان شویم. اما بعضی چیزها نسبت به آن مسابقه تغییر کرده است. این که ما تیم بهتری نسبت به مسابقه نخست شده ایم. پاریسن ژرمن تغییراتی کرده است ولی من در مورد این تغییرات صحبتی با رسانه ها نمی کنم.

باید همیشه سعی کنید بازیکنان تان را آماده نگاه دارید، آماده از لحاظ فیزیکی، تکنیکی، تاکتیکی و ذهنی. تا این گونه بتوانید بهترین عملکرد را از آن ها بگیرید. بعضی مواقع این کار خروجی لازم را می دهد و بعضی مواقع اتفاق نمی افتد. بهترین راهنمایی که می توانم بکنم این است که همیشه روی ایده های خود پایبند و استور باشید، وقتی رسانه ها از مربی انتقاد می کنند، بازیکنان پیرو او باشند و وقتی از او تحسین می کنند، پیرو مربی باشند. این بهترین توصیه من است.

2021