دانته: فکر می کردم بالوتلی دیوانه تر از این حرف هاست؛ ریبری بهترین بازیکنی است که در کنارش بازی کرده ام

دانته: فکر می کردم بالوتلی دیوانه تر از این حرف هاست؛ ریبری بهترین بازیکنی است که در کنارش بازی کرده ام

وبسایت رسمی برنامه نود - مدافع تیم فوتبال نیس فرانسه گفت انتظار داشته که هم تیمی او ماریو بالوتلی بسیار دیوانه تر از این باشد.

به گزارش وب سایت نود، دانته مدافع سابق تیم فوتبال بایرن مونیخ و فعلی نیس تابستان امسال با جدایی از وولفسبورگ به لیگ یک فرانسه پیوست.

دانته مدافع 33 ساله نیس فرانسه و ملی پوش سابق تیم ملی برزیل در مورد رفتارهای ماریو بالوتلی به   Le Journal du Dimanche گفت:

تصور می کردم او دیوانه تر از این باشد. او با همه اطرافیانش شوخی می کند و آنها را دست می اندازد. چیزی که در مورد او دوست دارم، واکنش او در مواقعی است که خوب تمرین نمی کند. در چنین مواقعی پیش من می آید و می گوید: باید خیلی بهتر از این باشیم.

دانته که در تیم ملی کشورش در کنار بازیکنان بزرگی مثل نیمار، هالک و ویلیان بازی کرده، از بازی در کنار ماریو بالوتلی بسیار ابراز خوشحالی کرده و در مورد او می گوید:

بالوتلی قطعاً یک بازیکن در سطح بالاست. او همه چیز دارد. همیشه به او گفته که زمانی که تمرکز دارد، و کاری به داور و مدافعانی که می خواهند او را تحریک کنند، ندارد عملکرد فوق العاده ای از خود به نمایش می گذارد. در تمرینات او بسیار مرا اذیت می کند اما نمی توانم به او اعتراض کنم چون اگر چنین کاری انجام دهم، همه باشگاه و هواداران تیم به سمت من هجوم می آوردند و نسبت به این مسئله اعتراض می کنند.

دانته در ادامه فرانک ریبری را بهترین بازیکنی دانست که در کنار او بازی کرده است:

فرانک بهترین بازیکنی است که در کنارش بازی کرده ام. شما نمی دانید چقدر دشوار است که پس از یک سال مصدومیت بخواهید همه موانع را پشت سر بگذارید و به سطح اول فوتبال برگردید، اما ریبری این کار را انجام داد. من واقعاً او را تحسین می کنم.

دانته در پایان به شباهت های بین بالوتلی و ریبری هم اشاره ای کرد و گفت:

شباهتی که می توان بین این دو بازیکن به آن اشاره داشت اینست که هر دو آنها تحت فشار بسیار زیادی کار می کنند پس هر دو آنها احتیاج دارند تا اندکی فشار خود را تخلیه کنند. شما باید این مسئله را درک کنید و به آنها اجازه بدهید تا اندکی به روحیه و جسم خود استراحت دهند. در این صورت می توانند در زمین بهترین عملکرد را داشته باشند.

2081