ژرژ ژسوس: مسلماً راه هایی برای مهار رونالدو وجود دارد؛ گلسون به سطح فیگو خواهد رسید

ژرژ ژسوس: مسلماً راه هایی برای مهار رونالدو وجود دارد؛ گلسون به سطح فیگو خواهد رسید

وبسایت رسمی برنامه نود - در جدال روز سه شنبه رئال مادرید مقابل اسپورتینگ همه نگاه ها روی کریستیانو رونالدو متمرکز خواهد بود، اما خورخه خسوس معتقد است که تیمش می تواند رونالدو را مهار کند.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، بعد از عملکرد خیره کننده ستاره پرتغالی در دیدار مقابل اتلتیکو مادرید، حالا وی در فرمی کاملاً آماده به مصاف تیم سابق خود خواهد رفت. ژسوس، سرمربی تیم اسپورتینگ در مصاحبه اختصاصی با MARCA گفت:

رونالدو برای گلزنی زاده شده است، او مهاجمی است که بیشترین گل ها را در دنیا به ثمر می رساند. اما بله، راه هایی برای مهار بازیکن با استعدادی چون او وجود دارد. نکته کلیدی این است که این کار باید با کمک همه بازیکنان صورت گیرد. البته که می توانید برای مقابله با او آماده شوید چون وقتی می خواهیم بازیکنی فضا نداشته باشد، باید به صورت فردی و تیمی از آن اطمینان حاصل کنیم.

این بار هم بازی با رئال مادرید هیچ تفاوتی نخواهد داشت. رئال مادرید دیگر از عملکرد ما شگفت زده نخواهد شد، و نمی توانیم چیز جدیدی ابداع کنیم. حالا همدیگر را می شناسیم و شاید برای آنها از نقطه نظر اینکه می دانند دیگر نباید ما را دست کم بگیرند،آسان تر خواهد بود. ما متمرکز و قدرتمند هستیم.

ژسوس در ادامه به تمجید از گلسون، بازیکن تیمش پرداخت و گفت:

مطمئنم که گلسون بازیکنی در سطح و اندازه های فیگو خواهد شد. بله، حالا مارسلو او را می شناسد. در طول بازی قبلی، او شاید مارسلو را سورپرایز کرده باشد، اما حالا مدافع برزیلی منتظر او خواهد بود. ما چیزی را تغییر نخواهیم داد. فقط به خاطر اینکه حالا آنها تجربه بازی در لیگ قهرمانان اروپا را دارند. نه این ریسک خیلی بزرگی خواهد بود.

1771