کین: می خواهم برای مدتی طولانی در تاتنهام بمانم

کین: می خواهم برای مدتی طولانی در تاتنهام بمانم

وبسایت رسمی برنامه نود - ستاره انگلیسی تاتنهام تاکید کرده خواهان حضور طولانی مدت در این باشگاه است.

به گزارش وبسایت نود، هری کین 23 ساله که روز شنبه در بازی مقابل وستهم موفق شد دو گل بثمر برساند عنوان کرده اخباری که در مورد متوقف شدن مذاکرات تمدید قراردادش با تاتنهام منتشر شده حقیقت ندارند و امیدوار است به زودی به توافق برسند تا به خواسته اش که حضور طولانی مدت در این باشگاه است دست یابد.

کین به نقل از fourfourtwo به خبرنگاران گفته:

من خوشحالم. فکر می کنم شایعات درباره قراردادم نشان می دهد که عملکرد خوبی داشتم. افراد زیادی درباره قرارداد من شایعه پراکنی خواهند کرد اما از حضور در تاتنهام خوشحالم. ما مشغول مذاکره هستیم و مطمئنم به زودی به توافق خواهیم رسید. من وحشت نکردم. مذاکرات خوبی انجام دادیم و شکی ندارم در نهایت به توافق خواهیم رسید.

از حضور در این باشگاه خوشحالم و می خواهم برای مدتی طولانی اینجا بمانم. من کاملا روی بازی برای تاتنهام و بردن با این تیم تمرکز کردم و فکر می کنم شکی نیست که تمام تمرکز من روی تاتنهام است. احساس بهتری از حضور در وایت هارت لین و گلزنی در دربی لندن وجود ندارد. امیدوارم در مورد قرارداد مسئله ای به وجود نیاید. امیدوارم به زودی این ماجرا تمام شود.

ما تیم جوان خوبی، زمین تمرینی جدید، ورزشگاه جدیدی که در حال ساخت است و مربی جوان خوبی داریم. آینده باشگاه بسیار روشن است. مهم است که همه بازیکنان مان را حفظ کنیم و به ساختن تیم ادامه دهیم. برای ما حالا مسئله بردن جام ها و رقابت ها است. این قدم بعدی است.

2031