آمار خوب پرسپولیس مقابل الهلال

آمار خوب پرسپولیس مقابل الهلال

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس که در 8 بازی گذشته 3 برد، 3 مساوی و 2 باخت برابر الهلالی ها داشت که حالا تعداد بردهایش 2 برابر الهلالی هاست، ضمن اینکه برد برابر این تیم باعث شد که هشتمین گل پرسپولیس ثبت شود، در حالی که الهلال همچنان 7 گل به پرسپولیس زده است.مرتضی کرمانی، مهدی مهدوی‌کیا، رضا شاهرودی، کریمی، کاویانپور، انصاریان، کریمی (برای بار دوم) و مدافع الهلال زننده گل های پرسپولیس برابر تیم الهلال در 9 بازی مورد اشاره بودند. حالا برتری پرسپولیس برابر الهلال کامل و آشکار می‌ شود.

در 9 دیدار انجام شده بین تیم های ایرانی و تیم های عربستانی، ایرانی ها صاحب 4 برد، 2 مساوی و 3 باخت شده است. با این، گل های عربستانی ها بیشتر بوده است و به ازای 9 گل ایرانی، 10 گل دریافت داشته ایم.

نکته جالب این است که 4 برد را 2 تیم پرسپولیس و نفت به دست آورده اند و جالب تر اینکه بدترین باخت برابر عربستانی ها را پرسپولیس با شکست 3 ـ صفر دریافت داشته است.

برابری برد و باختهای این فصل پرسپولیس

پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا کمبودهایش در مسابقات مختلف را جبران کرد. اگر پرسپولیس در لیگ 9 برد، 12 مساوی و 12 باخت و در جام‌حذفی یک برد، 2 مساوی و یک باخت داشت، در مسابقات لیگ قهرمانان با 5 برد و 2 باخت تا اینجای کار، صاحب موازنه مثبت شد. حالا پرسپولیس با 15 برد، 14 مساوی و 15 باخت، به یک نتیجه مساوی یا برد نیاز دارد که کارنامه اش را مثبت کند هر چند با شکست 2 ـ یک یا 3ـ2 هم پرسپولیس صعود خواهد کرد.

مورد عجیب پرسپولیس و الهلال

در مرداد 70 و اسفند 79 هم بعدازآنکه بازیکن تیم فوتبال الهلال عربستان اخراج شد پرسپولیس، پیروزی را برابر حریف به دست آورد.

سرخپوشان اگر در روز 12 مرداد 70، برای گلزنی مرتضی کرمانی و در سال 79، انصاریان، کریمی و کاویانپور را داشتند، حالا با مشارکت طارمی و مدافع تیم الهلال به پیروزی رسیدند.

پرسپولیس در حالی تیم عربستانی را شکست داد که قبلا هم برابر این تیم سه بار به پیروزی رسیده و بدین‌وسیله برد خودش را بار دیگر تکرار کرد.