پیش بازی میلان - اینتر

پیش بازی میلان - اینتر

به گزارش "ورزش سه"، صد و شصت و پنجمین دربی دلامادونینا امشب در حالی برگزار خواهد شد که دو تیم وضعیت کاملا متفاوتی نسبت به یکدیگر و همینطور نسبت به فصول اخیر دارند. میلان بر خلاف سال‌های گذشته عملکرد خوبی تا به اینجای کار داشته و در رده ی سوم جدول قرار گرفته است. در سوی دیگر اما اینتر در 3 ماه اخیر، 3 مربی عوض کرده و این دیدار اولین حضور استفان پیولی روی نیمکت آنها خواهد بود. نراتزوری با 17 امتیاز از 12 بازی در رده ی دهم جدول قرار دارد.

در این صد و شصت و پنج بازی، 61 پیروزی برای اینتر، 52 تساوی و 51 پیروزی برای میلان به ثبت رسیده است. در 6 تقابل اخیر دو تیم، 2 پیروزی برای اینتر و 2 پیروزی برای میلان به ثبت رسیده است. اگر دیدار فصل گذشته دو تیم که با برتری 3-0 میلان به پایان رسید را در نظر نگیریم، در 7 بازی اخیر دو تیم هیچ تیمی موفق نشده بیش از یک گل وارد دروازه حریف کند.

آندره‌آ برتولاچی، مونتولیو و کالابریا این دیدار را از دست داده اند و حضور رومانولی نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد. در سوی دیگر و برای اینتر، رانوکیا به علت محرومیت نمی‎‌تواند نراتزوری را همراهی کند و حضور آنسالدی و پالاسیو برای این بازی مشخص نیست.

ترکیب احتمالی: