بارسلونا 0-0 مالاگا؛ توقف آبی و اناری ها در روز درخشش کامنی

بارسلونا 0-0 مالاگا؛ توقف آبی و اناری ها در روز درخشش کامنی

وبسایت رسمی برنامه نود - بارسلونا در هفته دوازدهم لالیگا میزبان مالاگا بود در حالی که مسی و سوارز را در ترکیب خود نداشت و کاملاً خلأ آنها را احساس می کرد.

به گزارش وبسایت نود، دیدار تیم های بارسلونا و مالاگا در چارچوب هفته دوازدهم لالیگا با قضاوت ریکاردو ده بورخوس برگزار شد. مالاگا یکی از پنج تیمی محسوب می شود که موفق به شکست بارسلونای لوئیز انریکه در ورزشگاه نیوکمپ شده است. آنها امیدواری زیادی داشتند تا از خستگی ستاره های ملی پوش بارسلونا استفاده کنند. بارسلونا 25 امتیازی با پیروزی در این بازی به صدر جدول می رفت. مالاگا 15 امتیازی نیز در صورت کسب امتیاز از نیوکمپ، جای خود را در نیمه اول جدول تثبیت می کرد.

لیونل مسی دقایقی پیش از شروع بازی به علت حالت تهوع از ترکیب بارسلونا کنار رفت و رافینیا جانشین وی شد. لوئیز سوارز نیز از روی سکوها تماشاگر بازی بود و از مثلث MSN فقط نیمار در بازی حضور داشت. آندرس اینیستا و ایوان راکیتیچ نیز در ترکیب بارسلونا غایب بودند. آردان توران نیز در ترکیب اصلی آبی و اناری ها قرار گرفت. حضور چهره هایی مثل دنیس سوارز و پاکو آلکاسر در ترکیب اصلی کاتالونیایی ها جالب توجه بود.

ترکیب اصلی دو تیم به شرح زیر است:

بارسلونا: مارک آندره تر استگن، جرارد پیکه، خاویر ماسکرانو، سرخی روبرتو، لوکاس دینیه، سرخیو بوسکتس، دنیس سوارز، رافینیا، نیمار، فرانسیسکو آلکاسر، آردا توران

مالاگا: کارلوس کامنی، میگل تورس، میکل ویانووا، روبرتو روسالس، فدریکو ریکا، پابلو فومالس، دیگو یورنته، خاویر اونتیوِروس، خوانپی، خوان کارلوس، ساندرو رامیرز

بارسلونا از همان ابتدای بازی توپ و میدان را در اختیار داشت و اولین فرصت خطرناک در دقیقه 8 با شوت نیمار ایجاد شد که از کنار دروازه مالاگا به بیرون رفت.

فشار بی امان بارسلونا در 10 دقیقه نخست تیم مالاگا را در تنگنا قرار داد و به علت غیبت مسی و سوارز، سرمربی آبی و اناری ها تصمیم گرفت که جرارد پیکه را در بسیاری از دقایق به جلو بفرستد. دو ضربه سر پیاپی از پیکه در ضربات کرنر بی ثمر بود.

10 دقیقه دوم بازی آرام تر شد ولی در دقیقه 24 شوت سندرو رامیرز از پشت محوطه جریمه توسط تر استگن دفع شد.

در دقیقه 31، خاویر ماسکرانو یک ضربه عالی را زد که با واکنش عالی تر کامنی دفع شد. کامنی همیشه مقابل بارسلونا و رئال مادرید خوب بازی می کند.

سرخیو بوسکتس که بازوبند کاپیتانی بارسلونا را بسته بود، یک شوت را به سوی دروازه مالاگا زد که به شکلی خطرناک از بالای دروازه کامنی به اوت رفت.

ارسال از کناره ها و پیشتازی جرارد پیکه برنامه بارسلونا در نیمه اول بود.

بارسلونا در نیمه دوم نیز با آهنگ هجومی به میدان رفت و اولین فرصت خوب توسط نیمار در دقیقه 50 از دست رفت. 

دو صحنه مشکوک داخل محوطه جریمه مالاگا اتفاق افتاد که در صحنه اول، داور اعتقاد به خطای هند مدافع مالاگا نداشت و خطای آردا را اعلام کرد. در صحنه دوم، خطایی روی پیکه تشخیص داده نشد. 

خوانپی یک فرصت تک به تک عالی را به دست آورد ولی ضربه او از بغل تر استگن عبور کرده و راهی اوت شد. بهترین فرصت گل این بازی تا اینجا

دیگو یورنته مدافع مالاگا به علت خطا روی نیمار در دقیقه 68 با کارت قرمز داور رو به رو شد.

بارسلونا در 10 دقیقه آخر بازی فشار بی امانی را روی دروازه مالاگا تدارک دید. پیکه یک ضربه سر را در دقیقه 80 زد که از بالای دروازه به اوت رفت. راکیتیچ نیز یک ضربه سر را زد که به شکلی خطرناک به بیرون رفت.

کارلوس کامنی ستاره بزرگ این بازی بود که دو سوپر واکنش را در آخرین دقایق بازی انجام داد. یک سیو بی نظیر در مقابل ضربه سر نیمار و دو واکنش مقابل ضربه آندره گومز

خوانکر بازیکن مالاگا دومین اخراجی این بازی بود. او در دقیقه هفتم وقت اضافه به علت اعتراض به داور، کارت قرمز گرفت، داوری که دوست نداشت سوت پایان را بزند.

در نهایت این بازی به تساوی بدون گل رسید که چیزی جز درخشش کامنی موجب آن نشد. 

خلاصه بازی بارسلونا-مالاگا و درخشش کارلوس کامنی را در اینجا مشاهده کنید.

4464